دستگاه جوشکاری سرد ارزان قیمت

دستگاه جوشکاری و جرقه زن جوشکاری سرد ارزان قیمت در بازار می تواند توجه خریدار را در ابتدا جلب نماید.این دستگاه نوعی جوشکاری جامد است.طی این فرایند دو قطعه فلزی بدون گرم شدن،بهم متصل می شوند.به دلیل اینکه تولید کنندگان خوبی در این زمینه در کشور فعالیت می کنند،این محصول توانسته از قیمت مناسبی برخوردار گردد.از همین رو سفارش عمده این محصول از این سایت با قیمت عالی برای شما عزیزان فراهم شده است.صادرات این محصول رواج یافته است به نوعی که مشتریانی که در کشور های خارجی و منطقه ای وجود دارند برای تامین موارد مورد نیاز خود نسبت به دستگاه جوشکاری سرد ابتدا به کارایی و کیفیت محصول توجه می نمایند.

مشخصات فنی دستگاه جوشکاری سرد

این دستگاه جهت بازسازی خرابی های جزیی بر روی قالب های صنعتی طراحی شده است.خراش های سطحی،لب بریدگی ها،ترک های موئی به راحتی با این محصول قابل تعمیر می باشند.
نوارهای فولادی به ضخامت ۰٫۱ تا ۰٫۳ میلی متر و مفتول های فولادی به قطر ۰٫۱ الی ۱ میلی متر توسط این دستگاه انجام می پذیرند.
منبع تغذیه برق ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز می باشد.توان دستگاه نیز ۵۰۰ وات است.دستگاه دارای قابلیت تنظیم جداگانه فرکانس و توان را دارد.وزن آن نیز ۲۵ کیلوگرم است.
جاهایی که توسط دستگاه بازسازی شده اند،قابلیت پولیش کاری در حد آیینه ای شدن را دارند.انواع فولاد های قالب سازی،چدنو استیل توسط دستگاه جوشکاری و دستکش جوشکاری سرد قابلیت بازسازی دارند.

مزیت های جوشکاری سرد

  1. عدم انتشار تشعشع
  2. عدم نیاز به پوشش خاص و ماسک
  3. پایین بودن درصد رخ دادن خطا هنگام جوشکاری و لباس جوشکاری
  4. عدم نیاز به جوشکار حرفه ای
  5. قدرت اتصال دو فلز به هم بیشتر از جوشکاری سرد است
  6. بسته به نوع فلز و آلیاژ این نوع جوش عمیق تر است
  7. کاهش هزینه های طراحی و تولید
  8. مواد اولیه در دسترس و ارزان قیمت
  9. سبک بودن دستگاه نسبت به سایر دستگاه های جوشکاری گرم
  10. قابلیت تمیز و پولیش کردن جوش پس از اتمام
  11. امکان جوشکاری در مقیاس نانو و میکرو

 

فروش عمده دستگاه جوشکاری سرد

مطابق آخرین آماری که بدست کارشناسان ما رسیده است، بیانگر و نشان دهنده ی افزایش میزان عرضه و فروش دستگاه جوشکاری سرد در طی سال ها و ماه های گذشته می باشد. اگر شما به دنبال خرید دستگاه جوشکاری و ماسک جوشکاری عمده با تخفیفات فوق العاده ای هستید، بهتر است به سراسر بازار های داخلی و خارجی که اقدام به فروش این نوع محصولات داشته اند،مراجعه نمایید.

خرید این دستگاه ها به صورت عمده می تواند بر پایین آمدن قیمت و بالا رفتن فروش آن موثر باشند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.