دستگاه جوش لیزری قابل حمل

دستگاه جوش لیزری قابل حمل و کاربردی که نوعی از صنعت پیشرفته در حوزه دستگاه های جوشکاری را نشان می دهد،در این سایت عرضه می گردد. دستگاه جوش لیزری قابل حمل که یکی از بروز ترین ابزار های صنعت جوشکاری است، قطعات مختلف را بهم اتصال داده.این محصول مورد توجه افراد فعال در حوزه جوشکاری می باشد. این دستگاه از محاسن و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.این کالای با کیفیت برای جوش طلا، نقره، تیتانیوم، نیکل، قلع، مس، آلومینیوم و دیگر فلزات و مواد آلیاژ آن مناسب است.جوشکاری دقیق بین فلز و فلز غیر مشابه به طور گسترده در تجهیزات هوا و فضا استفاده می شود، کشتی سازی، ابزار دقیق، محصولات مکانیکی و الکتریکی، خودرو استفاده می شود.

نحوه جوش دادن با لیزر

در گزینش جوش کاری لیزر برای کاربرد های اصلی بایستی قابلیت های جوشکاری انواع منابع لیزر ، به صرفه بودن تولیدات و کیفیت جوش نهایی بررسی شوند .وجود بعضی کارایی های خاص مثل جوشکاری درونی با جوشکاری لیزری به خوبی امکان پذیر می باشد. جوشکاری لیزری به ویژه برای حجم های بالای تولید در مقایسه با دیگر عملیات های جوش کاری مقرون به صرفه است. بازتابش بسیار زیاد پرتو لیزر به وسیله سطح فلزات، یکی از اصلی ترین مشکلات آن می باشد ، همچنین برخی از محدودیت ها در ضخامت فلز کار و سرعت جوشکاری وجود دارد .

ویژگی های دستگاه جوش قابل حمل

  • از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار  و ضایعات حاصل بسیار کم در انجام عملیات جوشکاری می باشد.
  • جوشکاری را به طور عمیق، دقیق، زیبا و باریک انجام می دهد و از این رو ظاهر فلز را به خوبی حفظ می نماید.
  • این محصول کارایی های عالی دارد و بدون استراحت و خرابی به صورت مداوم و شبانه روزی می تواند جوشکاری کند.
  • دستگاه جوش لیزری از طراحی و سیستم بسیار دقیق و حساسی برخوردار است.این محصول  انواع نیازهای جوشکاری را به خوبی فراهم کرده است.

فروش دستگاه جوش لیزری قابل حمل

محموعه ما توانسته انواع دستگاه جوشکاری لیزری قابل حمل و انواع دیگر دستگاه های جوش را در سراسر مراکز و نمایندگی ها پخش کند و در آنجا نیز این دستگاه ها را به خریداران عرضه نماید. مشتریان می توانند بر اساس عملیات جوشکاری خود و کاربری که از دستگاه می خواهند، انواع مختلف این کالاها را با قیمت های مختلف خریداری کنند و از آنها نهایت استفاده و بهره را ببرند.

خرید و فروش دستگاه های جوشکاری لیزری قابل حمل در داخل ایران ما بسیار افزایش یافته است.به دلیل اینکه مشتریان زیادی برای کار در صنعت های مختلف از این دستگاه های جوشکاری لیزری استفاده می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.