نحوه کار دستگاه جوش القایی

نحوه کار دستگاه جوش القایی با کیفیت و مشخصات فنی آن را از مجموعه پاور جوش بخواهید.یکی از وسایلی که در جوشکاری از اهمیت بسزایی برخوردار است، دستگاه جوشکاری می باشد که انواع متفاوتی هم دارد. یکی از مدل های دستگاه های جوشکاری،دستگاه القایی لوله مسی می باشدکه برای جا هایی با خطر آتش سوزی و نیز تعمیرات در محیط کارگاهی مناسب می باشد.

شیوه کار دستگاه جوش القایی

جوشکاری القایی برای زمان های طولانی تولید استفاده می شود و یک عملیات خودکار محصوب می شود که عموما به منظور جوشکاری درزهای لوله ها استفاده می گردد. این موضوع می تواند یک عملیات بسیار سریع باشد، چراکه مقدار زیادی از انرژی می تواند به یک ناحیه محلی منتقل گردد، پس سطوح فلز بسیار زود ذوب می شوند و می توانند به هم فشار داده شوند. درجه حرارت فلزات در حال جوشکاری و ترکیب آنها هم بر عمق نفوذ اثرگذار می باشد.

ویژگی های دستگاه جوش القایی

جوشکاری القایی خودکار یک چرخه قابل بازده و با بازدهی بالا می باشد. مصرف پایین انرژی و نیز کارایی بالای سیستم های جوش القایی باعث کاهش هزینه ها می شود. قابلیت کنترل و تکرارپذیری آن، ضایعات را به حداقل می رساند. سیستم های ما همچنین انعطاف پذیر هستند.
جوشکاری القایی با فرکانس زیاد یکی از شیوه هایی است که با جریان متناوب و فرکانس بالا با ایجاد یک جریان مقاومتی لبه های ورق را ذوب می گرداند. استفاده از این محصولات مزیت های متعددی دارد. به عنوان نمونه عدم اتصال فیزیکی با قطعه کار، سرعت زیاد، توانایی انعطاف کاربرد آن در مورد فلزات مختلفی مثل آلومینیوم، آهن و غیره .

مواد قابل جوش با دستگاه جوش القایی

از آهن و فولاد تا پلاستیک و کامپوزیت ها، این مدل جوشکاری از طیف بسیار وسیعی از مواد پشتیبانی می کند. هر دو فلزات آهنی و غیر آهنی را می شود با استفاده از این نوع جوشکاری مدرن، به یکدیگر جوش داد. اگر ماده اولیه ، ماده ای غیرمغناطیسی باشد مثل پلاستیک، عموما با ترکیبات آهنی کاشته می شود و در نتیجه به این ماده اجازه می دهد انرژی الکترومغناطیسی تولید شده توسط دستگاه القایی را جذب نماید.

سفارش دستگاه جوش القایی خوب

بمنظور سفارش دستگاه جوش القایی می توانید با اخذ اطلاعات کافی از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی تولیدکننده های موجود در این حوزه اقدام به خرید نمایید. توجه به کارایی دستگاه ، کیفیت و قیمت آن از اصلی ترین ویژگی های تعیین کننده می باشد.دستگاه جوش القایی در مارک های متفاوتی در این مجموعه  عرضه می شود.شما مشتریان گرامی می توانید با کارشناسان ما مرتبط شوید و ویژگی ها و عکس های این دستگاه ها را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.