قیمت دستگاه جوش طلاسازی دستی در تهران

دستگاه جوش طلاسازی از مهمترین تجهیزات مطابق با تکنولوژی های روز دنیاست که نوع جوش آن نقطه ای لیزری است که به دلیل دقت بالا در صنعت طلا و جواهر سازی و انواع جوشکاری های ظریف بیشترین کاربری را دارد و با قیمت روز در تهران و سایر شهرستان ها از طریق این مجموعه برای فروش عرضه می شود.

قیمت دستگاه جوش طلاسازی دستی در تهران

مشخصات دستگاه جوش طلاسازی دستی

مشخصات دستگاه جوش طلاسازی دستی در صنعت طلاسازی ظرافت و دقت در جوشکاری و اتصال قطعات طلا به یکدیگر از اهمیت بسیار زیاری برخوردار است. برای این منظور نیز تجهیزات مختلفی به کار گرفته می شود.

انواع دستگاه جوش دستی و جوش لیزری از ابزار آلات و تجهیزات متنوعی هستند که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دستگاه ها و تجهیزات متنوعی در طراحی و ساخت انواع طلا و جواهر به صورت دستی و ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های جوش در هر صورت با کمک دست برای اتصال قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تجهیز یک کارگاه کوچک طلاسازی می توان خلاصه ترین ابزار را با قیمت مناسب تری تهیه نمود. دستگاه جوش دستی برای اتصال قطعات بسیار ریز فلزاتی مانند طلا و نقره که در جواهر سازی کاربرد دارند گزینه های مناسب با قیمت های مناسب تری هستند.

مهمترین مشخصات و ویژگی این دستگاه سادگی ظاهری آنها و در عین حال ظرافت کار با آنها می باشد که باعث شده است در هر زمانی استفاده و کاربری ویژه خود را داشته باشند.

معمولا در بازار طلا و جواهر، زیور آلاتی که به صورت دست ساز تهیه می شوند ارزش ریالی بالاتری دارند، چرا که در اصل یک هنر بوده و زیر مجموعه صنایع دستی ارزشمند به شمار می روند.

فروش فوق العاده دستگاه جوش در تهران

فروش فوق العاده دستگاه جوش در تهران فروش دستگاه جوش در تهران و هر شهر دیگری با توجه به شرایط بازار آن با قیمت های متنوعی انجام می شود. یکی از تجهیزات پیشرفته در این بازار ها برای صنایع طلا سازی و جهت اتصالاتی که نیاز به دقت و ظرافت فراوان دارند از دستگاه جوش نقطه ای لیزری می توان بیشترین استفاده را نمود.

از مهمترین مزایای این دستگاه می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. قابلیت کار مداوم طی مدت زمان ۲۴ ساعت را دارد، با قابلیت تنظیم الکترونیکی بسط دهنده برای پرتوی لیزری.
  2. طراحی آن قابل قبول برای کاربر است به گونه ای که کاربر ساعت های متوالی بدون خستگی کار می کند.
  3. دارای سیستم حسگر ccd است تا بتوانید با بالاترین قدرت از تاثیرات نقطه ای در ظاهر کار مطمئن باشید.
  4. دارای عمق کافی، بدون آلودگی، سرعت و بازدهی بالا می باشد.

جوش لیزری نقطه ای از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که استفاده از آن را در صنایع طلا و جواهر و انواع زیور آلات پر کاربرد می کند. حتی برای اتصال کوچکترین قطعات کاربرد دارد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.