الکترود تنگستن ارزان

الکترود تنگستن ارزان قیمت با توجه به استفاده وسیع آن در صنعت جوشکاری،می تواند دغدغه بسیاری از فعالان این حوزه از صنعت باشد.
در ایران فرایند تولید و ساخت این نوع الکترودها رواج خوبی داشته است.به طوری که امروزه علاوه بر تامین نیاز داخل کشور،بازارهای صادراتی نیز جهت صادرات ایده آل هستند.بدین منظور دانستن نکاتی مختصر و مفید می تواند به خرید خوب و کارامد برای شما مناسب باشد.این نوع از الکترود در ترکیبات شیمیایی و قطرهای مختلفی تولید می شود.هر کدام مناسب یک وضعیت به خصوص جهت جوشکاری می باشند.

مشخصات شیمیایی الکترود تنگستن :

EWP :الکترود تنگستن خالص می باشد.
EWZR :الکترود تنگستن زیرکونیم است.این نوع الکترود حاوی ۰٫۱۵ تا ۰٫۴ درصد اکسید زیرکونیم می باشد.
EWTH :الکترود تنگستن توریم است.حاوی ۱ تا ۲ درصد اکسید توریم است.
EWLA :الکترود تنگستن لانتانیوم می باشد.حاوی ۱ درصد اکسید لانتانیوم است.
EWCE :الکترود تنگستن سریم است.حاوی ۲ درصد اکسید سریم است.

مشخصات عمومی الکترود تنگستن :

الکترودهای تنگستن معمولا در قطرهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند.قطر معمول آنها بین ۰٫۲۵ تا ۶٫۳۵ میلیمتر است.طول آنها نیز بین ۷۶ تا ۶۱۰ میلیمتر می باشد.
الکترود تنگستن خالص :از بقیه الکترودهای تنگستن ارزان تر بوده.طول عمر آنها کوتاه است و از ظرفیت حمل الکتریسیته کمی برخوردارند.جریان مورد نیاز جهت کار با این نوع از الکترود تنگستن فقط جریان AC است.از آنها در مواردی که کار اهمیت و حساسیت کمی دارد،استفاده می شود.
الکترود تنگستن توریم دار : از ظرفیت انتقال الکتریسیته بالایی برخوردار است.شروع و طول قوس با آنها بهتر انجام می شود.همچنین طول عمرشان نیز بالا است.جریان مصرقی این الکترودها DC می باشد.
الکترود تنگستن زیرکونیوم دار :بهترین نوع الکترود تنگستن جهت جوشکاری آلومینیوم و منیزیم است.دارای مزیت های هر دو الکترود قبلی می باشند.

رنگبندی الکترود تنگستن :

رنگ سبز : الکترود تنگستن خالص
رنگ نارنجی : الکترود تنگستن ۲درصد سریم
رنگ مشکی : الکترود تنگستن ۱درصد لانتانیوم
رنگ زرد : الکترود تنگستن ۱درصد توریم
رنگ قرمز : الکترود تنگستن ۲درصد توریم
رنگ قهوه ای : الکترود تنگستن ۱درصد زیرکونیوم
رنگ خاکستری : الکترود تنگستنی به غیر از موارد ذکر شده

مرکز فروش الکترود تنگستن اصلی

فروش الکترود تنگستن جوشکاری اصل توسط این مرکز معتبر صورت می پذیرد. این واحد صنعتی با ارائه انواع مختلف و با کیفیت این الکترودها توانسته است نیاز بسیاری از صنعتگران را در حوزه جوشکاری برطرف نماید. این مجموعه آمادگی دریافت سفارشات را به صورت عمده دارد.کاملاً بدیهی است که خرید عمده این محصول از صرفه اقتصادی بسیار خوبی برخوردار می باشد. این واحد فروش محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب ارائه کرده است و مشتریان می توانند با صرف یک هزینه بسیار مطلوب محصولی با کیفیت را برای انجام امور جوشکاری تهیه نمایند.این مرکز اصلی ترین واحد فروش انواع مختلف الکترود تنگستن جوشکاری اورجینال می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.