انواع تنگستن جوشکاری

انواع تنگستن جوشکاری با توجه به کاربرد هایی که دارند، متفاوت از هم می باشند. سیم جوش تنگستن از نمونه سیم جوش های موجود در بازار است که بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و همچنین برای انواع حالت های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند. فروشنده سیم جوش کارباید تنگستن این نوع محصولات را به صورت عمده و کلی و با قیمت های ارزان در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهد.

عملکرد الکترود تنگستن خالص

این نوع الکترود را بر اساس طبقه بندی انجمن جوش ایالات متحده آمریکا، EWP می نامند که اشاره به Pure Tungsten یا همان تنگستن خالص دارد. این الکترود ها حاوی ۹۹٫۵% تنگستن بوده و در بین دیگر الکترود های موجود این فرآیند، کمترین عمر و دوام کارکرد را به علت ذوب و فرسوده شدن دارا می باشند. تنگستن های خالص از ارزان ترین دسته این الکترود ها هستند. این الکترود به منظور استفاده بوسیله جریان متناوب مناسب هست و در زمان کارکرد نوک آن به شکل گلوله ای شکل درآمده و پایداری قوس بالایی را در هنگام استفاده با جریان متناوب ایجاد می نماید. همچنین الکترود مناسبی بمنظور انجام جوشکاری روی فلزات آلومینیوم و منیزیم بوسیله جریان متناوب می باشند. این الکترود ها در بازار به عنوان ته سبز شناخته می گردند.

عملکرد الکترود تنگستن مشکی

قابلیت جوشکاری در دوحالت AC-DC را داراست. همچنین توانایی ایجاد قوس نسبتا خوب و دایمی را دارد. الکترود تنگستن مشکی دلتا ۲% لاتتانیم است.میله هایLanthanated برای فولاد نیکل -مس-الیاژ-منیزیم وتیتانیوم استفاده می گردد. این تنگستن قادر می باشد فولاد های غیر اهنی و با الیاژ بالا را جوشکاری نماید.

الومینیوم -تیتانیوم -نیکل-ومس و الیاژ منیزیم جهت جوشکاری میکروپلاسما و جریان و امپر پایین بسیار عالی هستند.

مرکز فروش الکترود تنگستن ممتاز در کشور

مرکز فروش سیم جوش تنگستن کارباید با توجه به زیاد بودن دامنه کار با آن می تواند بسیار تعیین کننده باشد.سیم های جوشکاری کارباید تنگستن از مدل های سینک موجود در بازار است که از کیفیت درجه یک و مرغوب می باشد. فروش سیم جوش و انواع مختلف آن، با توجه به کیفیت و میزان و مدل مواد به کار رفته در آن ها، دارای قیمت های گوناگونی می باشد. خریداران محترمی که قصد استفاده به صورت عمده دارند و به طرز مداوم با این نوع سیم جوش ها سر و کار دارند، مناسب ترین گزینه برای آن ها سفارش به طرز عمده می باشد . به این دلیل که قیمت تمام شده بسیار عالی می باشد و مقرون به صرفه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.