بهترین تولیدکننده الکترود سلولوزی در بازار

الکترود سلولوزی دارای نوعی پوشش سلولزی می باشد ؛سطح الکترودهای سلولوزی به دلیل پوشش آن امعمولا خشن است، و از آن جایی که آن ها نمگیر می باشند؛ امکان دارد که ماده سلولز به کار رفته در ترکیب فاسد شود. به همین دلیل این الکترود ها را معمولا در جعبه هایی به فروش می رسانند ؛که رطوبت به درون آن ها نمی تواند نفوذ کند. از دیگر ویژگی های این الکترود ها عدم خشک کردن آن ها است،که دلیل آن وجود پوشش سلولزی روی آن ها می باشد. همچنین در کنار این معایب خواص مکانیکی و نفوذ پذیری عالی دارد، و برای جوشکاری های سرازیر مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات الکترود سلولوزی:

بیش از ۴۰ درصد از وزن پوشش الکترود سلولوزی را سلولز تشکیل می دهد .که در هنگام سوختن، مقدار زیادی هیدروژن و اکسید آزاد می کند، گازهـای حاصل از سوختن؛از حوضچه مذاب و قوس الکتریکی در برابر نفـوذ گازهای مخرب موجـود در اتمسفر محافظت می کنند؛ بنابراین؛ استفاده ازاین الکترود سلولوزی اغلب در جوشکاری پاس ریشه خطوط لوله انتقال نفت و گاز و سایر سیالات که درفضای بازانجام می شوند؛ از کاربرد زیادی برخوردار است.

این نوع الکترودها نفوذ بسیار زیادی دارند،و برای جوشکاری حالت های مختلف بسیار مناسب هستند. جوش حاصله از این نوع الکترود سلولوزی دارای خواص مکانیکی خوبی می باشد؛ که از نظر آزمایش رادیوگرافی نتیجه خوبی دارند. ازدیگر مشخصات پوشش های سلولزی امکان استفاده ازآنها در وضعیت های مختلف، دود زیاد، قوس بسیار قوی و نافذ و پایدار، پاشش نسبتاً زیاد جرقه های جوش به اطراف جوش و سطح جوش خشن با مهره جوش های فاصله دار ناهموار را می توان نام برد.

سلولوز چیست و چه کاربردی دارد؟

سلولز نوعی پلی ساکاریدِ بوجود آمده از هزاران مولکول گلوکز است، که جزء اصلی تشکیل دهنده بدنه و دیواره سلولی گیاهان می باشد. دستمال‌کاغذی، پوشک بچه، نوار بهداشتی و دستمال حوله از جمله محصولات سلولزی پرکاربرد برای ما هستند. سلولز ماده ای است احتراق پذیر و فرار، که سریع می سوزد و گازهای گوناگونی همانند: هیدروژن، منوکسید کربن و دی اکسید کربن را تولید می کند.

 انواع الکترودهای سلولزی در صنعت:

الکترودهای E7010 ،E6011 ،E6010 و E8010.

همچنین برای خرید این نوع محصول ،که پیشرفته ترین کارخانه مربوط به آن در شهر تهران قرار دارد ؛می ‌توانید اگر صرفه جویی در زمان و یا مبلغ به صرفه برایتان حایز اهمیت است؛ در منزل از طریق سایت های معتبر اینترنتی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید ،و از انواع خدمات سایت های مربوطه بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.