بهترین تولیدکننده سیم جوش زیرپودری

سیم جوش زيرپودری طی يک فرايند جوش قوس الکتريکي می باشد؛که در آن گرماي لازم براي جوشکاري توسط يک يا چند قوس بين يک فلز پوشش داده نشده، يک يا چند الکترود مصرفي و يک قطعه کار تامين مي شود. قوس توسط لايه اي از فــلاکس پودري قابل ذوب شدن که فلز جوش مذاب و فلز پايه نزديک اتصال را پوشانده، و فلز جوش مذاب را از آلودگي هاي اتمسفر حفاظت مي کند پوشانده مي شود.

معرفی سیم جوش زیرپودری:

سیم جوش زیرپودری، یکی از فرایندهای جوشکاری قوسی است که در آن، نوک الکترود داخل پودری از مواد معدنی ویژه قرار می‌گیرد و قوس در زیر این پودر در امتداد مسیر جوشکاری تشکیل می‌شود. سیم فولادی با لایه ایی از پوشش مس می باشد که بصورت کلاف منظم ۲۵ کیلویی در سایزهای مختلف بر روی حلقه های فلزی وکیوم پک می شود.  این سیم ها را  می توان با انواع مختلفی از پودر ها برای جوشکاری زیرپودری در صنایعی مانند سوله سازی، استراکچرها ،کشتی سازی ، سکوهای دریایی و راه آهن استفاده نمود.

انواع روش‌های جوشکاری با سیم جوش زیرپودری را نام ببرید؟

  • روش نیمه خودکار

در این روش جوشکاری با استفاده از تفنگ جوشکاری دستی که وظیفه انتقال سیم جوش زیرپودری و پودر محافظ را دارد، انجام می‌شود. تغذیه سیم جوش

به صورت خودکار بوده و پودر محافظ تحت اثر نیروی گرانش از مخزن با مخروطی یا تحت فشار هوا توسط شیلنگ به محل اتصال، انتقال می‌یابد.

کاربرد این روش در سرعتهای متوسط و برای الکترودهای با قطر کم می‌باشد.

  • روش خودکار

جوشکاری به روش خودکار توسط دستگاه و کنترل‌کننده‌های خودکار، بدون دخالت کاربر انجام می‌شود.

  • روش ماشینی

جوشکاری توسط ماشین انجام گرفته ولی شروع، پایان، نظارت بر جوشکاری، کنترل سرعت و تنظیم متغیرهای جوشکاری توسط کاربر انجام می‌گیرد.

بهترین تولیدکننده سیم جوش زیرپودری:

در این وبسایت سعی بر این بوده که طیف کاملی از دستگاه های جوشکاری و سیم جوش زیرپودری،جهت فروش و عرضه به بازار قرار داده شوند.بسیاری از دستگاه ها خاص و منحصر به فرد برای هر سفارش تولید می شوند.دستگاه جوش زیرپودری  نیز جز همین دسته از محصولات محسوب می شود. شما مشتریات عزیز می توانید جهت دریافت کاتالوگ و مشخصات فنی و نیز تصاویر اختصاصی این محصول،با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.فروش این دستگاه از طریق این سایت؛با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می گردد.

موارد استفاده از سیم جوش زیرپودری:

  • کاربرد خاص و ویژه در صنایع فلزی سنگین.
  • در کارگاه های ساخت اسکلت فلزی و کارگاه های عمرانی بکار میرود.
  • کاربرد ویژه در جوشکاری های با دقت بالا و حساس، صنایع فلزی، مونتاژ و …دارد.
  • استفاده در صنایع تولیدی و خدماتی از جمله گاز، نفت، فولاد، پتروشیمی، سازه و …

سیم جوش زیرپودری، قیمت های گوناگونی دارد و اگر قصد تهیه این  محصول را دارید، می توانید از طریق این سایت اینترنتی که به فروش انواع دستگاه جوشکاری ارزان قیمت می پردازد اقدام به خرید نمایید و یا بصورت حضوری به مراکز خرید این محصول مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.