بهترین تولیدکننده سیم جوش مسی در ایران

سیم جوش مسی یکی از پرکاربردترین ابزار ها در جوشکاری می باشد، از سیم جوش مسی برای متصل کردن لوله های مسی در جوشکاری استفاده می شود. هم چنین برای متصل کردن تجهیزات در مدار سرمایشی سردخانه از لوله های مسی استفاده می کنند.

چگونگی جوشکاری لوله مسی:

امروزه برای تولید مدار سرمایشی سردخانه از طریق لوله های مسی تجهیزات و سیستم ها را به یکدیگر متصل می کنند. بخش هایی که نیاز به اتصال با لوله مسی در سردخانه را دارند؛ عمدتا: کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و شیرآلات می باشند. از لحاظ مواد به کار رفته در این قطعات، سه نوع اتصال ؛مس به مس، مس به برنج و مس به آهن در سردخانه وجود دارد. جوشکاری این نوع اتصالات از نوع جوشکاری هوا گاز می باشد. سیم جوش مس استفاده شده در آن نیز با شکل های مفتولی، تسمه‌ای، رینگی و پولکی بوده ؛و از نوع مصرف شونده می‌باشند. همچنین دستگاه های مخصوص جوشکاری لوله مسی به صورت کیت اکسیژن گاز جوشکاری به بازار عرضه می‌شوند ؛و امکان ایجاد شعله ثابت و تنظیم شعله و دما را به وجود می آورند.

سه عامل موثر در انتخاب نوع سیم جوش مسی:

  1. جنس فلزات تحت جوشکاری.
  2. فشار درون مدار.
  3. لرزش ناشی از تجهیزات.

انواع سیم جوش مس کدامند؟

    1. سیم جوش مس دارای کادمیم سیمبن.
    2. سیم جوش مس بدون کادمیم سیمبن.
    3. سیم جوش مس – فسفر سیمبن.
    4. سیم جوش برنجی سیمبن.
    5. پودر جوشکاری سیمبن.

بهترین تولیدکننده سیم جوش مسی در ایران:

مشتریان برای خرید سیم جوش ارزان و باکیفیت؛ می توانند به سایت های عرضه ی کننده ی این کالا مراجعه کنند و پس از مقایسه ی کیفیت و قیمت محصولات، مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. یا می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهند، تولید کنندگان این محصول سفارشات عمده را به قیمت تولید به مشتریان عرضه می کنند.

نحوه کار نمایندگی فروش سیم جوش مس در ایران:

نمایندگی های متعددی در سطح کشور وجود دارند ؛که بطور مستقیم با شرکت های تولید کننده در ارتباط هستند، خریداران و مشتریان این محصول می توانند به این نمایندگی های در سطح شهر مراجعه کنند؛ تا به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه نمایند. به عنوان نمونه ی این نمایندگی ها می توان نمایندگی فروش سیم جوش مس را مثال زد. هر نمایندگی انواع مشخصی از سیم جوش ها را از تعداد مشخصی برند در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین این نمایندگی ها قادر هستند؛ روش های جوش خاص با آن محصول را در اختیار مشتریان قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.