بورس دستگاه جوش آرگون

بورس دستگاه جوش آرگون که در زمره دستگاه های پر متقاضی می باشد، در این مرکز یافت می شود. جوشکاری تیگ یا همان جوشکاری قوس تنگستن تحت پوشش گاز محافظ، یکی از مهمترین روشهای جوشکاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه‌ های برق و … می‌ باشد. در ایران بیشتر با نام اختصاری و متداول جوش آرگون شناخته می‌شود. علت این اسم نیز بیشتر به خاطر استفاده از گاز آرگون در این عملیات جوشکاری می باشد.

نحوه کارکرد دستگاه جوش آرگون

تمامی عملیات جوشکاری آرگون به چهار قسمت تورچ، الکترود، منبع تغذیه، گاز محافظ تقسیم می گردد. مهم ترین وظیفه گاز محافظ محافظت از الکترود در هنگام تشکیل حوضچه مذاب، جذب ناخالصی و آلودگی های فلز جوش است.دستگاه های جوش آرگون که با کیفیت و درجه یک هستند ، اکثرا در کشور از فروش مناسبی برخوردار می باشند. اغلب جوشکاران نیز مایل هستند  این دستگاه‌ های مرغوب را که از بهترین قطعات تشکیل شده‌ اند را به منظور کار های جوشکاری خود خریداری کنند.

اغلب دستگاه ها دارای قطب های مثبت و منفی هستند و دارای دو کابل مجهز به انبر و گیره می باشند که قطب مثبت را به انبر و قطب منفی را به گیره متصل می کنیم و کلید دستگاه را روشن می نماییم و با برداشتن الکترود و با حفظ ایمنی کافی مثل استفاده از دستکش،عینک و ماسک شروع به جوشکاری می کنیم.

ویژگی های دستگاه جوش آرگون با کیفیت

  1. اگر دستگاه دارای اماکن کار کردن با هر دو جریان dc و ac باشد این یک امتیاز ویژه برای آن دستگاه محسوب می گردد.
  2. دستگاه می بایست از تنظیمات به منظور تنظیم آمپر خروجی برخوردار باشد تا اپراتور به راحتی بتواند از این مزیت استفاده نماید.
  3. مجهز بودن به سیستم high frequency دیگر امکان کلیدی در خرید دستگاه جوش اینورتر آرگون خوب می باشد.high frequency یا همان فرکانس بالا برای شروع قوس مهم می باشد.
  4. استفاده این مدل جوش بیشتر در جوشکاری موارد زیر می باشد :
    ۱٫فلزات رنگدار همانند آلومینیوم،نیکل،مس و برنج
    ۲٫جوشکاری پاس ریشه در لوله ها و مخازن
    ۳٫ورق های باضخامت نازک (۱mm)
  5. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن دستگاه

مرکز عرضه عمده دستگاه جوش آرگون ایرانی در تهران

با توجه به این که بسیاری از افراد در ساختمان سازی به دستگاه جوشکاری نیاز دارند به همین علت تقاضای افراد برای تولید این دستگاه افزایش یافته است. فروشنده دستگاه جوشکاری در شرکت های بزرگ خود در حال تلاش بسیاری است تا نمونه های مختلف دستگاه جوشکاری با طرح روز و کیفیتی عالی را به بازار ها عرضه کند.

خرید و فروش انواع دستگاه جوشکاری از مراکز فروش و سایت های آنلاین همین شرکت امکان پذیر است. مصرف کنندگان عزیز از هر کجای ایران می توانند دستگاه جوشکاری مد نظر خود را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم سفارش دهند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.