تولیدکننده الکترود جوشکاری بدون برق

جوشکاری بدون برق دارای انواع مختلفی هستند. آن ها متناسب با انواع فلز آهنی و غیر آهنی ساخته می شوند.سیم جوش ها از نظر فلز به کار رفته، پوشش، و بر اساس نوع ساخت به انواع متفاوتی دسته بندی می شوند. بیشترین خطر در حین جوشکاری برق گرفتگی است .که اخیرا نوع خاص و جدیدی از سیم جوش ها ساخته شده است ؛که به عنوان سیم جوش بدون برق شناخته شده اند. در جوشکاری با سیم جوش بدون برق دیگر نیازی به برق نیست. بنابراین به هیچ عنوان خطر برق گرفتگی در هنگام جوشکاری افراد را تهدید نمی کند.

تاثیر الکترود جوشکاری بدون برق در صنعت جوش چیست؟

الکترود جوشکاری بدون برق با تلاش محققان و متخصصان ایرانی ساخته ؛و به بازار عرضه شده است. برای استفاده در جوشکاری با این نوع الکترود هیچگونه نیازی به برق وجود ندارد. این الکترود جوشکاری فقط در کشورهای روسیه و کره شمالی تولید می شود و همچنین قیمت آنها از نمونه ی داخلی این محصول بسیار گران تر است .و طبق گفته کارشناسان؛ کارایی و بازدهی الکترود ساخت ایران را نیز دارا نمی باشد.

در تولید الکترود جوشکاری بدون برق؛ از بیش از ۵۰ نوع آلیاژ با درصد های مختلف استفاده شده است . کارایی این الکترود جوشکاری بدون برق بسیار زیاد است.به حدی  که هر کسی و در هر مکانی قادر است؛ از آن استفاده کند و هیچ خطری هم کسی را تهدید نمی کند.همان طور که می دانیم؛ بیشترین خطر در جوشکاری ناشی از برق گرفتگی افراد است. و با حذف این مورد در الکترود جوشکاری بدون برق ، هیچ خطری در هنگام استفاده از الکترود جوشکاری بدون برق وجود ندارد.  فرمولاسیون این نوع الکترود جوشکاری بدون برق؛ هنوز به تولیدوسیع نرسیده است ؛ بنابراین کاملا ناشناخته می باشد. و تنها این را می دانیم؛ که سالانه حدود ۳ میلیون از آن الکترود تولید خواهد شد. که میزانی از آن تولید به صادرات اختصاص داده می شود.

الکترود جوشکاری بدون برق چگونه به محیط زیست کمک می کند؟

الکترود جوشکاری بدون برق، الکترودی بی خطر و حامی محیط زیست است . همچنین در استفاده از آن سوخت های فسیلی هیچگونه دخالتی ندارند. به همین دلیل در آینده، و با گسترش کارایی الکترود جوشکاری بدون برق، می توان آن را به یک  الگویی کلی و توسعه یافته تبدیل کرد؛ تا تاثیر مثبتی در صنعت جوشکاری به عمل آورد.جوشکاری عموما  یکی از سمی ترین و مضرترین انواع مواد را در طبیعت آزاد می کند. الکترود جوشکاری بدون برق می تواند؛ تا مقدار قابل توجهی محیط زیست را از خطر انواع مختلفی از آلاینده ها در امان دارد.

همچنین برای خرید الکترود جوشکاری بدون برق می توان به صورت اینترنتی به وب سایت های موجود مراجعه کرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.