تولیدکننده سیم جوش ضدسایش

تولیدکننده سیم جوش ضدسایش در تهران مجموعه پاور جوش می باشد.  سیم جوش ضد سایش بصورت عمده و تک در سایت های مختلف یه فروش می رسد. تقاضا کننده های این محصول همواره به دنبال مرکز فروشی می باشند که نه تنها با کیفیت ترین نمونه ها را ارائه می دهد، بلکه مقرون به صرفه ترین مبالغ را نیز دریافت می کند.

سیم جوش ضد سایش میکا

این سیم جوش با کد فنی MICA HB61B  که توسط شرکت صنعتی آریا نورین؛ جوش (میکا ) نام گزاری شده است و استاندارد AWS ، درآمریکا را دارا می باشد. الکترود ميکا با پوشش قلیایی با قابلیت ایجاد رسوب فلزجوش سخت و مقاوم در برابر ترک ، مناسب برای جوشکاری قطعات تحت ضربه، فشار و سایش می باشد.
سیم جوش ضد سایش میکا،مناسب جهت روکش دهی بر روی قطعات ساخته شده از فولاد کربنی ، فولاد ریختگی و مخصوص روکش دهی سخت قطعات پرس ، فک های فشارنده ، رینگ چرخ ، تیغه خیش ، غلتک ها ، سطح متحرک و لبه قالب های برش و فرم می باشد.

مزایای سیم جوش ضد سایش چیست؟

  • جالب است بدانید هنگام کار با سیم جوش ضد سایش به هیچ عنوان دود حاصل نمی شود .و فرایند استفاده از آن بدون تولید ذره ای دود انجام می گیرد.
  • از آن جا که این محصول منجر به تولید دود نمی شود، خطرات به مراتب کمتری برای سلامت فرد جوشکار دارد. در واقع یکی از اصلی ترین دلایل رواج بالای بهره مندی از این محصول، کم خط بودنش است.
  • استفاده از سیم جوش های ضد سایش به طور مداوم امکان پذیر می باشد، به گونه ای که نیازی به تعویض ندارند.

تولیدکننده سیم جوش ضد سایش:

سیم جوش ضد سایش یک محصول بسیار با کیفیت و کاربردی در صنعت جوشکاری میباشد که توسط متخصصان و کارشناسان و صنعتگران داخلی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته تولید شده است.عمده فروشی سیم جوش در اصفهان توسط این مرکز صنعتی صورت می پذیرد این واحد آماده دریافت سفارشات به صورت عمده می باشد و کاملاً بدیهی است که خرید عمده از این محصول از صرفه اقتصادی بهتری برای تولیدکنندگان و صنعتگران برخوردار است. این واحد صنعتی معتبر با ارائه انواع مختلف این محصول توانسته است گام موثری در حوزه تولیدات صنعتی کشور برداشته و نقش بسیار پر رنگی را در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید.این واحد تولیدکننده با اخذ استانداردهای لازم توانسته است محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز عرضه کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.