تولیدی دستگاه جوشکاری زیر اب در اصفهان

جوشکاری زیر آب یک ابزار کلیدی و مهم به شمار می آیند. سازه های که در ساحل و فرا ساحلی مانند دکل های نفت، خطوط لوله ها و سکوهایی که در آب ساخته می شوند. زمانی که نواقصی در این سازه ها ایجاد می شود بازسازی و مرمت این سازه لازم به استفاده از جوشکاری زیر آبی است. جوشکاری زیر آب به دو دسته کلی مرطوب و خشک تقسیم می شوند. جوشکاری مرطوب با استفاده از تجهیزات مخصوص و به طور مستقیم با محیط آبی انجام می شود اما دز جوشکاری خشک با استفاده از محفظه ای محیط خشکی را ایجاد و اقدامات جوشکاری در این محفظه انجام می شود. جوشکاری زیر آب مستلزم داشتن دستگاه جوشکاری زیر اب مناسب می باشد.

تولیدی دستگاه جوشکاری زیر اب در اصفهان

مشخصات کامل دستگاه جوشکاری زیر اب

مشخصات کامل دستگاه جوشکاری زیر اب جوشکاری زیر اب مستلزم دستگاهی است که بتوان با ان در زیر اب به فعالیت جوشکاری پرداخت. فرایند جوشکاری زیر اب فرایندی است که در ان جوشکار و محل جوشکاری به صورت مستقیم با اب در تماس هستند به همین دلیل بسیاری از شرکت ها اقدام به عرضه دستگاه جوشکاری زیر اب نموده اند. جوشکاری در زیر آب با جوشکاری روی سطح زمین خیلی متفاوت بوده و حباب های گاز در انجام کامل و صحیح جوشکاری زیر اب تاثیر زیادی می گذراند. برای جوشکاری در زیر اب به تجهیزاتی مانند دستگاه جوشکاری ۴۰۰ امپر، سوییچ ایمنی، کابل جوش، انبر اتصال و انبر تست امپر، ولت متر، انبر نگهدارنده الکترود، برس سیمی و غیره نیاز است. برای جوشکاری در زیر اب از دستگاه جوشکاری ۴۰۰ DC امپر استفاده می کنند. این دسستگاه دارای قابلیت استفاده در اب خنک می باشد. نوع جوش ان آرگون GTAW می باشد. همچنین مجهز به سیستم پالس، سیستم فرکانس بالا جهت شروع قوس، دارای منحنی دقیق جهت کنترل فرایند جوش و قابلیت جوش الکترود و نقطه جوش می باشد.

عرضه کننده دستگاه جوشکاری در اصفهان

عرضه کننده دستگاه جوشکاری در اصفهان با توجه به صنعتی بودن شهر اصفهان و نیاز زیاد آن به صنعت جوشکاری بسیاری از شرکت ها اقدام به عرضه و تولید دستگاه جوشگاری نموده اند. دستگاه جوشکاری اصفهان علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند قیمت مناسبی نیز دارند. تهیه این دستگاه ها بسیار اسان بوده و می توان به راحتی ان را در شهرهای مختلف کشور یافت. همچنین برای آشنایی با این دستگاه ها می توان به سایت های شرکت های تولیدکننده مراجعه و پس از کسب اطلاعات لازمه دستگاه مورد نیاز خود را سفارش داد. لازم است برای استفاده از این دستگاه ها  آموزش های لازمه را فراگرفت و حتما اقدامات ایمنی را رعایت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.