تولیدی سیم جوش استیل در مشهد

از سیم جوش ها میتوان به عنوان یک ماده پرکننده در فعالیت های جوشکاری استفاده کرد.

محصولات سیم جوش استیل بسیار پر کاربرد هستند اما کد های۳۰۸و ۳۱۶ نسبت به دیگر محصولات  کاربرد بیشتری دارند.

هر یک از این سیم جوش ها نقطه دمای خاص خود را می توانند تحمل کنند نسبت به آن نقطه دما برای فلزات و مواد مختلف قابل استفاده هستند.

 

تولیدی سیم جوش استیل در مشهد

تفاوت سیم جوش استیل با نوع معمولی

تفاوت سیم جوش استیل با نوع معمولی سیم جوش معمولی دارای ویژگی های بسیاری هست از جمله:

نفوذ عمیق:

به دلیل نفوذ بسیار عمیق این نوع سیم جوش ها می توانند در ریشه ی قطعه مورد نظر نفوذ کنند و در قطعات نازک کاربرد بسیار زیادی دارند.

کاهش عیوب جوشکاری:

عیوب ناشی از جوشکاری همانند تخلخل به دلیل وجود دی اکسید کننده ها کاهش می یابد و این دی اکسید کننده ها باعث می شوند که قبل از جوشکاری به تمیز کاری کمتری نیاز داشته باشیم.

مکانیسم تغذیه:

در این روش برای پر کردن حوضچه مذاب سیم جوش را به وسیله ی تزریق کننده خودکار به داخل حوضچه هدایت می کنند برای این کار اپراتور باید مهارت بسیار بالایی داشته باشد.

سرعت بالای جوشکاری:

این نوع جوشکاری که با استفاده از سیم جوش انجام می شود در گروه جوشکاری های پر سرعت محسوب می شود که این ویژگی باعث شده است که این نوع از جوشکاری دارای طرفداران بسیار زیادی باشد.

مراقبت از سیم جوش:

در اD

ین نوع از جوشکاری لایه ای از مس بر روی سیم جوش قرار می گیرد که عملکرد و طول عمر  سیم جوش را افزایش می دهد و درصورت آسیب رسیدن به این پوشش مسی احتمال سایش در پوشش زیاد می شود به همین دلیل در حفظ این پوشش مسی باید کوشا بود.

سرباره ها:

علاوه بر اینکه دی اکسید کننده ها اثرات مثبتی بر روند جوشکاری دارند همچنین می توانند باعث ایجاد قطعات کوچک جدا شده شوند  که باعث نقص و اشکال در عمل جوشکاری می شوند.

در مورد سیم جوش های استیل می توان گفت که سیم‌جوش های استیل در جوشکاری های فولاد های آستنیتی که در برابر حرارت مقاوم هستند و فریتی هستند استفاده می شوند و انواع مختلفی دارن از جمله:SOLINOX308,SOLINOX316,SOLINOX 308 L,SOLINOX 308 H,SOLINOX 316H,SOLINOX 316L

مرکز فروش سیم جوش هیوندای در مشهد

مرکز فروش سیم جوش هیوندای در مشهد برای خرید انواع سیم جوش هیوندای باکیفیت و با قیمت مناسب می توانید مرکز فروش سیم جوش ما در مشهد مراجعه کنید و سیم جوش مناسب برای قطعه و پروژه مورد نظرتان را خریداری کنید.

همچنین برای خرید غیر حضوری می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و با کمک و مشاوره های کارشناسان فروش ما محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

در این نمایندگی و وب سایت بر روی محصولات تخفیفات شگفت انگیزی در زمان های خاص می‌گذاریم که سبب مقرون به صرفه تر شدن خرید برای مشتریان می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.