تولید دستگاه جوشکاری پلاستیک فرکانسی

دستگاه جوشکاری پلاستیک در کیفیت های فوق العاده تولید می شود. این محصول، بهترین وسیله برای اتصال قطعات پلاستیکی در اندازه ها و اشکال مختلف به شمار می رود و استفاده های متعددی در صنایع پلاستیک سازی از این وسیله می شود. دستگاه های جوشکاری در توان های متنوع تولید می گردند. همچنین در صنایع گوناگون مانند، پزشکی، سلولزی، لوازم التحریر و … از این تکنولوژی استفاده می شود.

تولید دستگاه جوشکاری پلاستیک فرکانسی

چگونگی کار با دستگاه جوشکاری پلاستیک

چگونگی کار با دستگاه جوشکاری پلاستیک دستگاه ها متنوع و همینطور روش های مختلفی برای جوش زدن پلاستیک ها به یکدیگر وجود دارد. برای آشنایی با چگونگی کارکرد دستگاه های جوشکاری با ما همراه باشید. برخی از این دستگاه ها به کمک چند سیم پیچ، که میدان مغناطیسی به وجود می آورند، با استفاده از نیروی اصطکاک شروع به کار می کند. 

دستگاه عملکرد سریعی در جوش زدن دارد و این کار را به طور کاملا حرفه ای انجام می دهد، طوری که اثری از جای جوش باقی نمی ماند. با استفاده از این وسیله در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. همچنین جهت تعمیر وسایل پلاستیکی نیز می توان از آن استفاده کرد.

در متن زیر مراحل کار با دستگاه را آموزش خواهیم داد:

  1. با استفاده از انرژی الکتریکی، پس از راه اندازی دستگاه، هوایی با حرارت بالا و داغ تولید می گردد. تغییر دما توسط دستگاهی به نام ژنراتور انجام می شود و تنها در مکانی که نیاز به جوش دارد صورت می گیرد.
  2. انرژی تولید شده الکتریکی به وسیله ارتعاشات تبدیل به انرژی مکانیکی می گردد. دو قطعه بوستر و هورن باعث می شوند تا تبدیل انرژی صورت گیرد. هورن توانایی تحت فشار قرار دادن مواد پلاستیکی را دارد. این دمای بالا مولکولهای داخلی مواد را تحریک می نماید و موجب تغییر حالت و ذوب شدن آنها می گردد.

با استفاده از این حرارت بالا یکی از قطعات را به صورت ثابت بر روی پایه جوش می زنند و قطعه دیگر را بر سطح کار می چسبانند. هنگام متصل کردن دو قطعه به یکدیگر لازم است تا میزان حرارت تنظیم گردد. بعد از اتصال دو قطعات به هیچ عنوان از یکدیگر جدا نخواهند شد. 

فروش دستگاه جوشکاری پلاستیک فرکانسی

فروش دستگاه جوشکاری پلاستیک فرکانسی فروش دستگاه جوشکاری به صورت عمده و با تخفیفات ویژه عرضه می گردد. استفاده از دستگاه جوشکاری فرکانسی آسان است و از نظر ساختار دارای تنوع می باشد.

دستگاه توسط میدان الکتریکی با فرکانس زیاد موجب ایجاد نوسانات مولکولی در محصولات متنوع پلاستیکی مانند، انواع اسباب بازی ها، کیف، انواع کیسه ها و … می شود. 

فروش ویژه و بدون واسطه دستگاه های جوش پلاستیکی را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.