تولید کننده سیم جوش برنجی خانگی در مشهد

جوشکاری فرایندی است که به وسیله حرارت بالا و ذوب گوشه های قطعات، آن ها را با یک دیگر متصل می سازد. جوشکاری بدون وجود دستگاه مخصوص جوشکاری امکان پذیر نمی باشد. در جوشکاری یکی از مهم ترین ابزار سیم جوش می باشد. الکترود ها یا سیم جوش ها، انواع مختلفی دارند که برای جوشکاری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال سیم جوش های معمولی یا الکترود های معمولی برا استفاده در جوش برق می باشد و هادی جریان الکتریکی نیز به سطح قطعه کار هستند. ولی در بعضی جوش ها مانند جوش زر جوش، که توسط سیم جوش برنجی انجام می گیرد، هیچ جریان الکتریکی در کار نبوده و حرارت از طریق سوختن یک سری گاز ها مانند استیلن و اکسیژن تامین می گردد. سیم جوش برنجی برای جوش دادن قطعات برنجی یا جوش هایی که نباید به هیچ وجه ساختاری ترد داشته باشند استفاده می شود. نکته جالب توجه درباره این محصول این است که می توان انواع فلزات مختلف را با این سیم جوش به یک دیگر متصل نمود. حتی اگر هم جنس نباشند!
تولید کننده سیم جوش برنجی خانگی در مشهد

روش های تولید سیم جوش برنجی

روش های تولید سیم جوش برنجی سیم جوش های برنجی را از ماده خام مس و اضافه کردن مقداری قلع تولید می کنند. سپس عناصر دیگری نیز برای تقویت این ساختار به آن اضافه نموده و به صورت سیم جوش هایی با قطر های متفاوت، ریخته گری می نمایند. این سیم های جوش کاربرد خاص و منحصر به فردی دارند. مثلا برای جوش دادن ابزار برش در تراشکاری از این سیم جوش ها استفاده می شود. طریقه جوشکاری با این سیم ها مقداری متفاوت از جوشکاری با سیم جوش های دیگر است. به این صورت که باید تکنسین با یک دست ابزار حرارت دهنده را به نقطه جوش نزدیک نماید و با دست دیگر این سیم را به انداره مورد نیاز به نقطه نزدیک کند. سپس قطعات زمینه و سیم جوش ذوب می شوند و یک مخلوط روان را تشکیل می دهند. این مخلوط روان پس از سرد شدن دارای ویژگی های خاصی چون چقرمگی بالاتر نسبت به مابقی جوش ها و توانایی تنش زدایی بالا در قطعات جوش خورده می شود. یکی دیگر از کاربرد های این سیم جوش در تعمیر برخی قطعات مانند تیغه اره نواری می باشد. تیغه اره نواری که شکسته باشد را می توان به وسیله این سیم جوش ها به راحتی تعمیر نموده و دوباره به کار گرفت.

مرکز فروش انواع سیم جوش خانگی در مشهد

مرکز فروش انواع سیم جوش خانگی در مشهد مجموعه ما یعنی پاورجوش اقدام به تولید و فروش سیم جوش در شهر های مختلفی در ایران نموده است. یکی از این تولیدی ها سیم جوش مشهد می باشد که با کیفیت بالا این محصولات را می سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شعبه های فروش ما، با کارشناسان ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.