تولید کننده سیم جوش نوترون صادراتی

یکی از مهم ترین ابزار در جوشکاری سیم جوش است و تاثیر زیادی بر کیفیت جوشکاری می گذارد.

انتخاب یک سیم جوش مناسب یکی از دغدغه های اصلی جوشکار محسوب می شود و بسته به محل جوشکاری و نحوه اتصالات و محل های جوش سیم جوش مناسب را انتخاب می کنند. سیم جوش ها در انواع مختلفی توسط شرکت های تولید کننده ابزار جوشکاری تولید می شوند. یکی از این نوع سیم جوش ها سیم جوش نوترون می باشد که در هر وضعیتی مورد استفاده قرار می گیرد حتی بالای سر جوشکار.

تولید کننده سیم جوش نوترون صادراتی

خواص بی نظیر سیم جوش نوترون چیست؟

خواص بی نظیر سیم جوش نوترون چیست؟سیم جوش نوترون را می توان در هر وضعیتی و هر مکانی مورد استفاده قرار دارد. از سیم جوش نوترون می توان برای هر دو جریان AC و DC استفاده نمود. جوشکاری با آن به راحتی قابل کنترل می باشد. سیم جوش نوترون به راحتی و با یک ضربه جرقه می زند و سرباره آن به راحتی کنده می شود. پاشش آن متوسط، سطح جوش آن یکنواخت و هموار و دارای برجستگی محدب می باشد. قوس پایدار و یکنواخت باعث عدم پاشش در هنگام جوشکاری می شود.

سیم جوش نوترون به دلیل دارا بودن خاصیت جایگزینی، سیم جوشی اقتصادی و با صرفه برای پوشاندن درزها و دارای خاصیت پل زدن بر روی شکاف ها می باشد و برای جوشکاری انواع فولاد ها مناسب می باشد. همچنین به دلیل قابلیت کوبیده شدن برای ساخت دیگ های بخار، وسایل نقلیه، پل سازی، قالب سازی و مصارف صنعتی مناسب می باشد.

عرضه مستقیم سیم جوش نوترون درجه یک

عرضه مستقیم سیم جوش نوترون درجه یکسیم جوش درجه یک نوترون دارای قابلیت جوشکاری با گاز CO2 و دیگر مخلوط گازها نظیر آرگون می باشد. سرعت بالا و جوشکاری یکنواخت و نفوذ بالای این نوع سیم جوش در جوشکاری سبب شده تا در جوشکاری سازه های فلزی، قطعه سازی، مخازن و خطوط تولید خودرو و صنایع وابسته به آن به کار برده شود. برای استفاده مورد قبول از سیم جوش نوترون و حفظ خواص آن باید در جای خشک انبار شود و در صورت رطوبت داشتن آن باید به مدت یک ساعت در دمای ۷۰ تا ۱۰۰ حرارت ببیند و پس از خشک شدن مورد استفاده قرار بگیرد.

عرضه سیم جوش نوترون به صورت کلاف، روی قرقره پلاستیکی با وزن ۱۵ کیلوگرم انجام می شود و برای خرید سیم جوش نوترون با کیفیت مطلوب می توان آن را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه و یا فروش انلاین کارخانه تولیدکننده تهیه نمود. همچنین با خرید به صورت مستقیم می توان شاهد کاهش قیمت این محصول نیز بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.