تولید کننده سیم جوش گاز استیل

کسانی که در حال حاضر مشغول به کار جوشکاری هستند می دانند که هنگام کار برای انجام اغلبی از جوشکاری های ذوبی, احتیاج به یک ماده ی کمکی داریم که با استفاده از آن بتوانیم فضا های خالی را پر کنیم و یک اتصال ایجاد کنیم و ضخامت را بین آن ها به کنترل در بیاوریم که به این ماده ی کمکی سیم جوش گفته می شود.سیم جوش ها در انواع مختلف آهنی و غیر آهنی وجود دارند و ترکیبات آن ها شبیه به فلز های پایه می باشد.سیم جوش گاز استیل در جوشکاری های فولادی آستنیتی مقاوم به حرارت و فولاد های فریتی مورد استفاده قرار می گیرد.از پر کاربرد ترین محصولات این سیم جوش ها می توان از خانواده ی  solinox 308 و solinox 316 یاد کرد که خود این دو خانواده دارای انواع گوناگونی از لحاظ سایز می باشند.

تولید کننده سیم جوش گاز استیل

سیم جوش گاز استیل چه مزیت هایی دارد؟

سیم جوش گاز استیل چه مزیت هایی دارد؟ سیم جوش ها بخاطر مزیت های که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله ای این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نفوذ عمیق

مکانیسم تغذیه

کاهش عیب های جوشکاری

مراقبت از پوشش مسی روی سیم

سرعت بالای جوشکاری

                                                                                                                                                           سیم جوش ها می توانند در عمق  این سیم جوش می تواند در ریشه جوش نفوذ کنند و به همین خاطر می توان از این نوع در ساخت سازه های ظریف نیز استفاده کرد. همچنین به دلیل دی اکسیدی که در انواع مختلف سیم جوش وجود دارد عیب هایی که حین جوشکاری پدید می آیند مثل تخلخل کاهش پیدا می کنند. جوشکاری هایی که در آن ها از سیم جوش استفاده می شود به دلیل نرخ رسوب بالاتر باعث افزایش سرعت در انجام جوشکاری می شود.   

                                                                                                                                                                     

مرکز فروش سیم جوش گاز درجه یک

مرکز فروش سیم جوش گاز درجه یک فروش سیم جوش ها در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود که یکی از معتبر ترین و به روز ترین مراکز برای خرید سیم جوش درجه یک میدان حسن آباد تهران می باشد که عرضه ی انواع و اقسام سیم جوش ها مبنی بر پایه های آهنی یا غیر آهنی را بر عهده دارد.

شرکت صنعتی تجارت مهر یکی از شرکت ها در زمینه ی تولید و عرضه ی سیم جوش ها می باشد که فعالیت خود را از مهر ماه سال ۸۲ شروع کرده و توانسته با مدیریتی مجرب و همچنین تلاش کارکنانش برای افزایش کیفیت محصولات موفق به دریافت گواهینامه شود.همچنین توانسته با تحقیق در زمینه ی بازار یابی و برنامه ریزی فروش موفق به صادرات محصولات خود به برخی از کشور های همسایه شود و گامی مثبت برای گسترش و نفوذ به بازار های بین المللی بر دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.