خرید الکترود دائم

خرید الکترود دائم که بتوان براحتی از آن استفاده کرد، بسیار عالی است.چنین الکترودی می بایست علاوه بر داشتن کیفیتی خوب،باید از قیمت تمام شده پایینی نیز برخوردار باشد.این موضوع می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.خرید الکترود دائم با توجه به این موضوع که می تواند بهای تمام شده محصول را پایین آورد،بسیار گزینه عالی برای مشتریان محسوب می شود.گزینش صجیح الکترود برای جوش دادن بستگی به نوع قطب و حالت درز جوش دارد.

انواع حرکت الکترودها

الف- تثبیت فاصله سر الکترود با سطح مذاب حوضچه جوش یا انطباق همزمان ذوب الکترود و حرکت آن سوی و سمت جوش
ب- حرکت الکترود و قوس در سراسر  مسیر جوش که در حقیقت سرعت پیشرفت جوشکاری می باشد.
ج-  در صورت لزوم حرکت های زیگزاکی یا موجی متناسب با وضعیت جوش ، تا نیروی قوس فلز مذاب را در محل مورد لزوم هدایت داده نگه دارد و سر باره را به اطراف جارو کند .لازم به ذکر است که این حرکات بایستی به طوری انجام شود که باعث حبس شدن ذرات سرباره در جوش یا وارد شدن هوای اتمسفر به محفظه قوس نگردد.

 عوامل مهم در انتخاب الکترود

  • ترکیبات شیمیایی فلز پایه
  • کیفیت و فاصله محل جوش
  • میزان نفوذ جوش یا عمق جوش
  • شرایط استفاده یا کاربری
  • مهارت جوشکاری
  • هزینه تمام شده جوشکاری

فروشگاه الکترود با بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی پاورجوش توانسته با همکاری بدون واسطه با تولیدکنندگان الکترود در داخل و خارج از کشور،علاوه بر اینکه بهترین کیفیت را ارائه دهد،از نظر قیمت نهایی نیز توانسته خریداران عزیز را راضی نگه دارد.عمده فروشی این کالا های با کیفیت به نفع مشتریان بوده که این محصول را با قیمت بهتری خریداری می کنند و هم به نفع  فروشنده می باشد.چرا که به خاطر بهای تمام شده مناسب این الکترود ها، مشتریان بسیار زیادی را جذب می کند.

فروش الکترود های با کیفیت و دیگر برندها توسط نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی ممکن پذیر است. قیمت نهایی روز الکترود های جوش را نیز می توان از طریق سایت های اینترنتی به دست آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.