خرید الکترود عمده

خرید الکترود عمده با توجه به اینکه می تواند بهای تمام شده محصول را پایین آورد،بسیار گزینه جذابی برای خریداران محسوب می شود.انتخاب مناسب الکترود بمنظور جوشکاری وابسته به نوع قطب و حالت درز جوش دارد. به عنوان مثال یک درز V شکل با زاویه کمتر از ۴۰ درجه با ضخامت زیاد حداکثر با قطر ۲ میلیمتر است، برای ردیف اول گرده جوش استفاده می شود تا کاملا در عمق جوش نفوذ نماید. در حالی که چنانچه از الکترود با قطر بیشتر استفاده گردد، مقداری تفاله در ریشه جوش باقی خواهد ماند که قدرت و مقاومت جوش را تقلیل می دهد.

مدل های مختلف الکترود ها

الکترودهای جوشکاری متناسب با جنس مفتول:

  • الکترود با مفتول فولاد زنگ نزن
    الکترو به همراه مفتول فولاد کم کربن
    الکترود به همراه مفتول نیکلی

الکترود جوشکاری از لحاظ محافظ فلاکس:
الکترود جوشکاری به همراه محافظ قلیایی
الکترود رتیلی
الکترود جوشکاری رتیلی همراه پودر آهن
الکترو سلولزی
الکترود جوشکاری با محافظ متوسط
الکترود جوشکاری با پوشش ضخیم
الکترود جوشکاری با پوشش بسیار ضخیم

قیمت عمده الکترود جوشکاری

بایستی بدانیم اصلی ترین بخش خرید کالاها قیمت مناسب محصولات می باشد. همان طور که قبلا هم در مورد عمده فروشی سیم جوش ها صحبت کردیم، یک اشاره ای هم به قیمت الکترود جوش داشتیم.از آن جایی که متقاضی و تقاضا از این نوع الکترود های جوش به صورت عمده انجام می شود،عمده فروشی هم به نفع خریدار بوده که این کالا را به قیمت مناسب خریداری می کنند و هم به نفع  فروشنده می باشد.چرا که به خاطر قیمت مناسب این محصولات، خریداران خیلی زیادی را جذب می نمایند.

فروشگاه پخش الکترود ارزان قیمت

فروشگاه فروش الکترود در ایران بسیار فراوان می باشد که می توان به نمایندگی الکترود پاورجوش اشاره کرد. الکترود جوشکاری فروش بسیار خوبی دارد چراکه کاربرد آن بسیار بالا است. نمایندگی های فروش کالای مورد نظر را به مشتری عرضه می نمایند. تولیدکنندگان در هر شهری نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف کشور دارند در نتیجه کالای خود را به کل کشور به فروش می رسانند.

این که می گوییم هر چقدر کیفیت بالا تر باشد، منظورمان این می باشد که، هر چه ترکیبات شیمیایی به کار رفته در الکترود های جوش کاری مرغوب تر باشد، آن الکترود جوش از کیفیت باالاتری برخوردار خواهد بود و در نهایت قیمت بالاتری را نیز از آن خود خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.