خرید اینترنتی الکترود آما با کیفیت

خرید اینترنتی الکترود آما با کیفیت بالا و نیز قیمتی رقابتی توسط پاور جوش و از طریق این سایت انجام می گیرد. نمونه های مختلف الکترود ها بسیار متنوع هستند و هر کدام از آنها نیاز بخش خاصی از صنعت را پوشش می دهند. الکترود ها بر اساس نوع جوش کاری و نحوه استفاده از آن ها ، مدل های مختلفی دارند. اندازه و قطر الکترود ها در جوشکاری بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشخصات فنی الکترود های آما

به منظور اتصال دادن دو قطعه ی فلزی و پر کردن فاصله ی بین آن ها، از الکترود استفاده می شود. الکترود صنعتی آما قطر ۳٫۲ الکترود الکترودی از جنس فلز می باشد که دور تا دور آن را ماده ای به نام فلاکس پوشش داده است. به منظور محاسبه ی قطر الکترود ، قطر قسمت فلزی آن را اندازه گیری می کنند. ماده ای که روی قسمت فلزی را پوشانده، خودش شامل موادی مثل: آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و یا آزبست می شود.

ویژگی های خاص الکترود های آما

  • نفوذ عالی
  • کم بودن عیوب حاصل از جوشکاری
  • سرعت زیاد جوش کاری
  • کیفیت بالای جوش نهایی
  • محافظت از حوضچه جوش
  • از بین بردن ناخالصی ها در فلز ذوب شونده
  • ممانعت از سرد شدن سریع جوش
  • پیشگیری از تشعشعات ناشی از جوشکاری و بالا بردن ایمنی

مرکز فروش الکترود ارزان آما در تهران

الکترود های آما، الکترود پارس از جمله الکترود های موجود در بازار می باشند که قیمت تمام شده آنها مناسب می باشد. نمایندگی الکترود میکا مکانی هست که می شود این الکترود را از آنجا خریداری نمود. فروش الکترود های آما و دیگر مارک ها بواسطه نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی امکان پذیر می باشد. قیمت روز الکترود های جوش را نیز می توان از سایت های اینترنتی به دست آورد.

الکترود های صنعتی یکی دیگر از مدل های الکترود هایی هستند که از کیفیت بالا برای انواع صنایع مختلف برخوردار می باشند. بالا بودن درجه کیفیتی این الکترود ها، سبب بالا رفتن کیفیت تولیدات صنعتی شده است. خریداران متعددی را نیز برای آن جذب کرده است. بنابراین خرید این کالا در بازار افزایش پیدا کرده و تقاضای مشتری بالا رفته است. قیمت تمام شده این الکترود ها را نیز با توجه به نوسانات اخیری که در کشور اتفاق افتاده است، تعیین می‌کنند.

به دلیل زیاد شدن تعداد فروش و نیز خریداران، تعداد کارخانجات تولید کننده الکترود جوش در کشور روز به روز در حال زیاد شدن است . این کارخانجات محصولات خود را در فروشگاه های که در سراسر کشور به دو صورت اینترنتی و حضوری فعالیت میکنند پخش میکنند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.