خرید بی واسطه دستگاه جوش القایی

خرید بی واسطه دستگاه جوش القایی می تواند یک گزینه عالی برای خریداران این محصول باشد.دستگاه جوش القایی با توجه به سهولت استفاده وکیفیت بالای جوش نهایی از استقبال بی نظیری برخوردار می باشد.بخش خوبی از فروش مجموعه ما،از فروش این دستگاه ها حاصل می گردد.در این مرکز دستگاه جوش القایی برند روتنبرگ از محبوبیت وفروش بالایی برخوردار گشته است.این محصول تحت لیسانس کشور آلمان بوده که در کشور چین مونتاژ و تولید شده است.

خرید دستگاه جوش القایی اصلی

دستگاه های جوشکاری القایی به دو رسته تقسیم می شوند : دستگاه جوشکاری القایی با استفاده  از تکنولوژی لامپی و دیگری دستگاه جوش القایی با استفاده از تکنولوژی ترانزیستوری.
هر کدام از این دستگاه جوش ها قابلیت منحصر به فرد خود را دارا می باشند.در مصارف خاصی از آن ها استفاده می گردد. کاربردهای بالای این دستگاه ها باعث شده تا مجموعه های زیادی اقدام به طراحی و تولید آنها کنند. برای خرید دستگاه جوشکاری می توان با کسب اطلاعات لازم از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی شرکت های تولید کننده اقدام به خرید نمود. دقت به کارایی دستگاه ، کیفیت و قیمت آن از مهم ترین عوامل تعیین کننده می باشد. همچنین می توان از فروشندگان این کالاها خواست تا اطلاعات لازمه را به شما بدهد. رعایت نکات ایمنی حین استفاده از این دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد.

موارد استفاده جوش القایی

از این نوع جوش برای اتصال تعداد زیادی از کامپوزیتهای ترموپلاستیک و ماتریس حرارتی استفاده می گردد. دستگاه جوش مورد استفاده برای عملیات جوشکاری از نوع القایی شامل یک مولد برق فرکانس رادیویی، یک ایستگاه گرمایش و یک سیستم خنک کننده می باشد. از این نوع جوشکاری برای جوشکاری طولی در صنعت لوله  استفاده می شود.

جوشکاری طولی القایی خودکار یک چرخه قابل اطمینان و با بازدهی بالا می باشد. مصرف کم انرژی و کارایی بالای سیستم های جوش القایی باعث کاهش هزینه ها می گردد. قابلیت کنترل و تکرارپذیری آنها ضایعات را به حداقل می رساند. سیستم های ما همچنین انعطاف پذیر هستند.

مزیت های جوش القایی

  • کارایی و مصرف کم برق
  • تولید گرمای متمرکز و محافظت از قطعه
  • سازگاری با انواع مواد مثل فولاد،کامپوزیت و پلاستیک
  • باعث کاهش آلودگی هوا می شود
  • دارای حالت نیمه خودکار (اتوماسیون)

خرید دستگاه جوش القایی با قیمت عالی

پاورجوش توانسته با همکاری تولیدکنندگان مختلف نسبت به عرضه این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب قدم بردارد.دستگاه جوشکاری القایی در برندهای مختلفی در این مرکز عرضه می گردد.شما خریداران شریف می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و مشخصات و عکس های این محصولات را دریافت نمایید.کافیست از طریق واتس اپ پیام بگذارید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.