خرید دستگاه جوشکاری نقره لیزری سیار

دستگاه جوشکاری نقره یکی از انواع دستگاه های جوش است. این دستگاه توانایی دارد کوچک ترین جوش ها را روی آلیاژ های فلزی  ایجاد کند ، به همین دلیل در صنعت نقره سازی به کار گرفته می شود.

خرید دستگاه جوشکاری نقره لیزری سیار

دستگاه جوشکاری نقره لیزری سیار

دستگاه جوشکاری نقره لیزری سیار

دستگاه جوش نقره از دستگاه های جوش ظریف کاری است که از اختراعات نوین و تازه در علم و تکنولوژی در دنیای امروز است.

دستگاه جوش نقره  به دلیل کاربرد آن در جوش دادن کوچک ترین آلیاژ های فلزی و همچنین توانایی های خاص این دستگاه به صورت گسترده و رو به پیشرفت در صنایع زیور آلات سازی ، جواهر سازی ، ساخت و تعمیر زیور آلات به طور قطعی در ساخت ریز ترین تکه ها از جنس طلا که باید جوش کاری های کوچکی داشته باشند کارایی دارد.

برای مثال : سینه ریز ها ، سرویس های نقره و طلا الماس تراش ، و غیره که نیازمند  به جوش های بسیار کوچک  هستند.

دستگاه جوش نقره به صورت جزئی و دقیق توانایی پر کردن انواع شکاف ها را در زیور آلات , جوش کاری در  مفتول ها ، منفصل سازی مفتول های از قبل  متصل شده و تعمیر و باز سازی طلا و جواهرات ارزشمند کاربرد دارد.

این دستگاه علاوه بر جوش زدن طلا و نقره در جوش زدن انواع فلز ها و آلیاژ ها مانند طلا و نقره ، پلاتین ، فولاد های مقاوم و ضد زنگ خوردن  ،تیتانیوم ، نیکل ،روی ، مس و ….کاربرد دارد.

فواید و مزایای دستگاه جوش :

  • توانایی کار پی در پی در بیست و چهار ساعت برای کل دستگاه و همچنین بسط دهنده 
  • قابلیت تنظیم مغناطیسی برای نور های لیزری 
  • طراحی کارکرد متناسب طوری که صنعتگر بدون صرف انرژی بیش از حد زمان بیش تری با دستگاه کار و صنعت گری کند.
  • تسریع بخشیدن در انجام کار،نتیجه دلخواه ، عدم ایجاد کثیفی در کار و غیره 
  • قابلیت متصل کردن فلز های ارزشمند و قیمتی بدون نیاز به لحیم کاری و دستگاه های جوش آتشین موجب می شود که زیور آلات با زیبایی هر چه بیش تر جوش بخورند.
  • در مدل های جوش کلاسیک بخش هایی از کار غیر قابل جوش هستند ولی در جوش لیزری ظریف ترین و غیر قابل دسترس ترین نقاط فلز جوش می خورد .

مراکز اصلی فروش دستگاه جوشکاری درجه یک

مراکز اصلی فروش دستگاه جوشکاری درجه یک

فروش دستگاه جوشکاری وابسته به جا به جایی آن از شهر سازنده تا شهر قابل مصرف ، ضمانت نامه  داشتن یا بدون ضمانت نامه  بودن دستگاه جوش نقره ، اندازه دستگاه و کارایی های مختلف دستگاه ،نوع قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه ، کشور و برند تولید کننده دستگاه جوشکاری درجه یک در قیمت های متغیر در بازار های داخلی به فروش می رسد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.