خرید دستگاه جوشکاری همه کاره در سبکترین وزن

جوشکاری یکی از راه‌های اتصال قطعات مختلف به هم است و با توجه به مزیت‌های بسیار زیادی که دارد امروزه به عنوان یک علم و رشته از شاخه متالورژی به حساب می‌آید و کاربردی بی‌شمار در صنعت دارد. لذا خرید و فروش انواع مختلف وسایل و تجهیزات جوشکاری از جمله دستگاه جوشکاری همه کاره با وزنی سبک و مناسب امروزه مورد توجه اشخاص زیادی است. اگر شما هم به دنبال روشی برای خرید این محصولات با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار عالی هستید تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. 

خرید دستگاه جوشکاری همه کاره در سبکترین وزن

معرفی سبکترین وزن دستگاه جوشکاری همه کاره

معرفی سبکترین وزن دستگاه جوشکاری همه کاره یکی از پارامترهای مهم در مورد دستگاه جوشکاری وزن این دستگاه‌ها است. بطور کلی از نظر وزن می‌توان این دستگاه‌ها را به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد:

  • ترانس قدیمی یکی از اولین دستگاه‌های مورد استفاده در جوشکاری بودند که به دلیل وزن بسیار بالا و همچنین بازدهی به نسبت کم و مصرف زیاد برق دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.
  • دومین دسته دینام جوشکاری است. این نوع دستگاه‌های جوشکاری نسبت به دسته اول کیفیت بهتری دارند اما حجم زیادی را می‌گیرند و وزن بالایی هم دارند. علاوه بر این هزینه نگهداری و تعمیرات این دستگاه‌ها نیز بسیار بالا است و همین موضوع سبب شده است که دستگاه‌های جدیدی به بازار ارائه شوند.
  • سومین دسته دستگاه‌های جوشکاری رکتی فایر‌ها هستند. این محصولات برق شهری که به صورت A.C است را به برق D.C تبدیل می‌کنند و می‌توان انواع مختلفی از الکترودها را با استفاده از این دستگاه‌ها جوش داد. این دستگاه‌ها خصوصیات بسیار قابل توجهی دارند، کیفیت بالای جوش، سادگی شرایط مورد نیاز برای جوشکاری و … از جمله ویژگی‌های این دستگاه‌ها است.
  • چهارمین دسته از دستگاه‌های جوشکاری دستگاه‌های اینورتری هستند. ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این دستگاه‌ها سبب شده است که در سال‌های گذشته به یکی از پرمصرف‌ترین انواع دستگاه‌های جوشکاری تبدیل شوند. از جمله‌ی خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه‌ها می‌توان به وزن بسیار پایین آن‌ها، حجم کم، ابعاد کوچک (که باعث شده است به این محصولات دستگاه جوش جیبی گفته شود) و چندین و چند پارامتر مهم دیگر اشاره کرد. با توجه به کیفیت و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دستگاه جوشکاری جیبی دارد می‌توان انتظار داشت که به زودی این محصولات جای تمامی دستگاه‌های جوشکاری در سراسر دنیا را بگیرند. 

آخرین قیمت دستگاه جوشکاری پرتابل جیبی

آخرین قیمت دستگاه جوشکاری پرتابل جیبی نوساناتی که به دلیل شرایط اقتصادی موجود در کشور وجود دارد باعث عدم ثبات قیمت‌ها شده است و این موضوع در مورد قیمت دستگاه جوشکاری پرتابل جیبی هم صدق می‌کند.

در صورتی که شما هم به دنبال اطلاع پیدا کردن از جدیدترین قیمت روز انواع مختلف این دستگاه‌های جوشکاری هستید می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی موجود در این سایت با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و از آخرین قیمت این محصولات مطلع شوید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.