خرید دستگاه جوش ایساب

خرید دستگاه جوش ایساب که از بهترین و پر فروش ترین برند های موجود در سطح بازار می باشد، توسط این مرکز و در این سایت معتتبر اینترنتی به فروش رسانده می شود. دستگاه جوش شرکت ایساب جز دستگاه های قوی جهت جوشکاری می باشد. این دستگاه ها هم مصرف خانگی و هم مصرف صنعتی می تواند داشته باشد. در ایران کارگاه ها و مراکز معتبری وجود دارند که به عنوان سازنده دستگاه جوشکاری به فعالیت مشغول می باشند. قوی ترین نوع این دستگاه ها را با قیمت عالی به بازار می فرستند.

درباره دستگاه های جوش برند ایساب

اولین دستگاه اینورتر جوش برند ایساب دستگاه جوش ١٨٠ امپر این مجموعه بود که از سیستم IGBT بهره میبرد و هنوز هم به صورت محدود بین افراد دیده میشود. تعداد IGBT های Esab هشت عدد می باشد و کد این igbt 30t60 نیز می باشد . برند ایساب جوش بسیار نرم و مناسبی دارد که مورد تأیید اکثر مهندسین جوش واقع میشود.این دستگاه ٣ خازن ۶٨٠ میکرو هم در ورودی دارد که با دو پل دیود ۵٠ امپر برق مستقیم می سازد.

برخی مشخصه های اصلی دستگاه جوش ایساب

  • دستگاه از فن خنک کننده با کارایی بالا بهره می برد و سه عدد پره خنک کننده آلومینیومی است.
  • بدنه دستگاه طوری طراحی گشته است که در مقابل محیط های کاری خشن مقاومت خوبی داشته باشد.
  • بر روی بدنه دسته و بند دوشی تعبیه گردیده است.
  • کار کردن با صفحه کنترل این محصول ساده می باشد.

مرکز عرضه عمده دستگاه جوش ایساب در تهران

فروشنده این دستگاه کارامد و استفاده خارجی با ایجاد شرایط فروش به صورت کلی و  عمده و بدون واسطه، امکان خرید راحت و به صرفه را برای مصرف کنندگان جزء و خانگی و همچنین متقاضیان صنعتی عمده محصول فراهم کرده است. نمونه های جدیدتر این دستگاه هم در بازار جهانی حضور دارد و پر طرفدار است اما به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی بازار کشور واردات این جنس متوقف شد.
در این میان پاور جوش سعی بر ارائه بهترین کیفیت و تحویل سریع و آسان این محصول به هر کجا که شما هستید،دارد.تیم پشتیبانی فنی ما آماده انتقال اطلاعات فنی و شرایط فروش به شما کابران و همراهان عزیز هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.