خرید دستگاه جوش تکفاز آرگون

خرید دستگاه جوش تکفاز آرگون که دستگاهی کارامد و مقرون به صرفه می باشد، توسط پاورجوش در این مرکز عرضه می گردد.امروزه در صنعت، دستگاه جوشکاری آرگون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . قیمت این دستگاه بسته به نوع تولید و کیفیت آن متغیر است. هم چنین دستگاه جوشکاری آرگون جزو ابزار اولیه صنعتی به کار می رود و در صنایع محتلف برای اتصال های گوناگون به کار می رود. امروزه کارخانه های تولید کننده دستگاه جوش آرگون، تولید این دستگاه را همراه با کیفیت مناسب و استاندارد های بین المللی تولید کرده و به بازار ارائه می کنند.

مشخصه ها و ویژگی های دستگاه جوش تکفاز آرگون

  • طراحی بر پایه کنترل میکروپروسسوری و با بهترین کیفیت جوش پالسی
  • جوشکاری مناسب فولاد، استینلس استیل، نیکل، مس، برنج،…
  • قابلیت جوشکاری تیگDCبا استفاده از تکنیک HF
  • قابلیت پالس در پروسه TIG
  • تنظیم کلیه پارامتر های جوشکاری شامل Pre gas , base current slope , slope down . post gas  و پارامتر های جوشکاری پالسی بصورت دیجیتال
  • اتصال به نمایشگر دیجیتال به منظور پیش تنظیم کلیه پارامترهای جوشکاری
  • دارای دو ضرب و چهار ضرب
  • همراه با تورچ و اتصالات

اساس کار دستگاه جوش تکفاز آرگون

ولتاژ دستگاه جوشکاری آرگون ۲۰۰ پالس آروا  در زمان بی باری برابر ۵۶ ولت است و ضریب توان آن به ۷۳ درصد می رسد. دستگاه جوش مدل ۲۱۴۰ به خاطر دقت و بالایی که در عملکرد دارد، جهت استفاده در جوشکاری های ظریف و سطح کار با ضخامت نسبتا پایین و برای استفاده بر روی فلزات حساس و ظزیف، بسیار مناسب است.

دستگاه جوشکاری آرگون به قابلیت فرکانس بالای دستگاه مجهز است که برای قوس های حساس فلزی به کار می رود.در واقع دستگاه جوشکاری آرگون شامل دو قطب می باشد که یک قطب جریان دستگاه به قطعه مورد نظر وصل می گردد و قطب دیگر به یک سیم جوش مصرف نشده یا به عبارت دیگر تنگستن وصل می گردد.

مرکز فروش دستگاه جوش تکفاز آرگون

حال اگر همه موارد بالا را در یک دستگاه جوش گرد هم می خواهید، ما به شما پاور جوش را معرفی می کنیم. این مجموعه در تولید دستگاه جوشکاری تجربه داشته و دستگاه جوشکاری صادراتی تولید می نماید. محصولات این شرکت مطابق جدیدترین استاندارد های روز دنیا ساخته شده و نیروی کار داخلی متخصص بر کیفیت این دستگاه اضافه نموده است. ما امکان خرید غیرحضوری دستگاه جوش مورد نظرتان را برای شما فراهم نموده ایم و شما فقط کافی است با ما تماس بگیرید و محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.