خرید دستگاه جوش تیگ ۲۵۰ آمپر پالسی

دستگاه جوش تیگ، یکی از انواع دستگاه های جوش می باشد که به کمک تنگستن، عملیات اتصال قطعات فلزی به همدیگر را انجام می دهد. در واقع وظیفه ایجاد قوس الکتریکی بر عهده یک میله نازک از جنس تنگستن بوده که خود قابلیت ذوب شدن ندارد. 

به منظور پر کردن شیار، سیم جوش را به کار می برند. این سیم، به وسیله دست، کنترل می شود. برای اینکه از حوضچه مذاب محافظت کنند، از گاز خنثی کمک می گیرند. زیرا امکان اکسیده شدن آن وجود دارد. 

گاز نجیب یا همان گاز خنثی مورد استفاده معمولا آرگون بوده و همین موضوع سبب شده است که به این جوش، جوش آرگون هم گفته می شود. 

کارایی فراوان موجب افزایش خرید دستگاه جوش تیگ ۲۵۰ آمپر پالسی گردیده که در ادامه مورد بحث قرار می گیرد. 

خرید دستگاه جوش تیگ 250 آمپر پالسی

مشخصات دستگاه جوش تیگ ۲۵۰ آمپر پالسی

مشخصات دستگاه جوش تیگ 250 آمپر پالسی در رابطه با مشخصات دستگاه جوش تیگ ۲۵۰ آمپر پالسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این دستگاه دارای آمپر جوشکاری ده الی دویست و بیست آمپری می باشد. ابعاد آن ۳۴۰ * ۱۷۶ * ۴۳۰ سانتی متر بوده و از وزن کمی برخوردار می باشد که قابلیت حمل و جابه جایی آسانی به آن بخشیده است. 

دستگاه جوش پالسی، هم به کمک جریان مستقیم و هم به کمک جریان متناوب کار می کند. همچنین به سیستم خنک کننده مجهز است که این امر اجازه فعالیت مستمر بیشتر به دستگاه را می دهد  و تایم خاموشی آن را کم می کند. 

جوش های ایجاد شده توسط این دستگاه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. قطر الکترود های آن بین یک و شش دهم تا پنج میلی متر متغیر است. برق ورودی به دستگاه، ولتاژی بین دویست و بیست تا دویست و چهل ولت دارد. 

از دستگاه جوش تیگ می توان برای اتصال هر نوع فلزی با هر درجه سختی استفاده نمود. به این معنی که صرفا مختص جوشکاری آهن نمی باشد.

ضخامت قطعات نیز به هر شکلی باشد، محدودیتی برای آن ایجاد نخواهد کرد. برای مثال ورقه های نازک آلومینیومی را به کمک آن می توان جوش داد. لوله های فلزی تحت فشار هم به همین صورت می باشد. گفتنی است که قوس و حوضچه مذاب در این روش، قابل دیدن هستند. 

دستگاه مورد بحث.سیستم کنترل دیجیتالی داشته و حاوی متعلقات جوشکاری هم می باشد.

عرضه کننده دستگاه جوش تیگ با قیمت مناسب

عرضه کننده دستگاه جوش تیگ با قیمت مناسب این سایت، عرضه کننده دستگاه جوش تیک با قیمت مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و قیمت به روز آن می توانید با کارشناسان سایت که شماره های آنها نیز قید شده است، ارتباط برقرار نمایید.

سفارشاتی عمده ای که در سایت ثبت می شوند، بدون فوت وقت و در سریع ترین زمان ممکن به دست خریداران در هر نقطه ای از کشور که باشند، خواهند رسید. 

به خاطر اینکه واسطه های فروش در این خرید، دخالتی ندارند و همچنین به دلیل بهره مندی از تخفیفات مختلف، قیمت تمام شده دستگاه، کاهش زیادی خواهد داشت. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.