خرید دستگاه جوش زیرپودری

خرید دستگاه جوش زیرپودری قدرتمند که بتواند نیاز های جوشکاری را مرتفع سازد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد،توسط تیم پاورجوش و در این سایت عرضه می گردد.خرید دستگاه جوش زیرپودری در این مرکز به انجام می رسد. یکی از وسایل و تجهیزات اساسی و پر استفاده که در همه صنایع سنگین از آن ها استفاده می گردد، دستگاه های جوشکاری می باشند که نقش بسیار کلیدی در کارخانه ها به منظور ساخت کالاهای گوناگون دارند. دستگاه جوشکاری زیرپودری  یکی از انواع متععد این وسایل می باشد.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه جوش زیرپودری ۱۲۵۰ آمپر

  • کنترل سرعت سیم و تراک بوسیله تکنولوژی PWM
  • ولتاژ خروجی در هنگام جوش بر اساس تنظیمات Preset
  • دارای کیفیت جوش فوق العاده عالی همراه با کنترل هوشمند جریان
  • دارای قابلیت پیش تنظیم ولتاژ و جریان خروجی و سرعت تراک (Preset Function)
  • دارای توانایی Local به منظور جوش دادن با الکترود دستی (SAW/SMAW) و جوشکاری گوجینگ
  • اتصال به مدار فیدبک ولتاژ و جریان به جهت کنترل حوضچه مذاب و پایداری بسیار بالای قوس الکتریکی

کاربرد دستگاه جوش زیرپودری در کجاست؟

برای جوشکاری دستگاه های بسیار زیادی تولید شده و در بازار وجود دارند، دستگاه هایی که هر کدام به واسطه ی کارایی های مختلف شان از عناوین مجزایی برخوردار می باشند. همان طور که در تیتر هم دیدید ما در این قسمت می خواهیم در رابطه با مدلی صحبت کنیم که تحت عنوان دستگاه جوشکاری زیرپودری MZ-۱۲۵۰T شناخته می شود.

صنایعی چون دیگ بخار،خطوط لوله،اتونبیل سازی،صنایع فلز سازی،صنعت تغذیه،دیگ بخار ،صنعت فضایی و …از این دستگاه به عنوان یک محص.ل کاربردی استفاده می کنند.

فروشنده بزرگ دستگاه جوش زیپودری در تهران

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از آخرین قیمت دستگاه های جوشکاری زیرپودری  به این مرکز مراجعه نمایید و ما دستگاه  مورد نیاز شما را با قیمت مناسب و به سادگی در اختیارتان قرار می دهیم. دستگاه جوشکاری زیرپودری قیمت های متنوعی دارد . چنانچه مایل به خرید این محصول می باشید، می توانید از طریق این سایت اینترنتی که به فروش انواع دستگاه جوشکاری ارزان قیمت می پردازد، اقدام به خرید نمایید.

  • تمام دستگاه های موجود، ساخته شده توسط با کیفیت ترین برند های ایرانی و خارجی هستند، برند هایی که همواره از بهترین ها معرفی می شوند.
  • قیمت های تعیین شده نه تنها کاملاً منصفانه هستند، بلکه اگر به مقایسه با قیمت های بازار بپردازید شاهد تفاوت فاحشی خواهید شد، تفاوتی که نازل بودن قیمت های ما را به وضوح نشان می دهد.
  • مشتری های عزیز می توانند از طریق راحت ترین روش ها و به وسیله ی پل های ارتباطی مختلفی که ایجاد کرده ایم به خریدی سریع بپردازند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.