خرید دستگاه جوش لورچ

خرید دستگاه جوش لورچ آلمان در آمپر های مختلف، متفاوت است. این دستگاه ها همگی دارای گارانتی ۱ ساله می باشند. قیمت دستگاه جوش لورچ آلمانی که یکی از شرکت های معروف دستگاه جوش ساخت کشور آلمان می باشد، توسط پاور جوش در این مرکز اینترنتی عرضه می شود. امروزه نمونه های جدیدی از دستگاه های جوش اعم از دستگاه جوش کوچک، دستگاه جوش همه کاره، تک فاز و یا سه فاز تولید شده است و با مجهز بودن به آخرین فناوری های روز وارد بازار جهان شده اند.

مشخصه های دستگاه جوش لورچ

  • این دستگاه دارای سیستم MICOR بوده که MICOR ترکیبی از IGBT و ماسفت می باشد .
  • این سیستم نوین ترین و بروز ترین نوع بوده که باعث می شود با کمترین آمپر بالاترین توان را داشته باشد.
  • این محصول با ۲۰۰ متر کابل برق هیچگونه افت ولتاژی ندارد.
  • این دستگاه جوش قابلیتکار با ژنراتور را به راحتی دارد.
  • این دستگاه مصرف بسیار پایینی دارد.
  • وزن این محصول بسیار پایین است.
  • دارای فن اتومات می باشدکه شامل حالت خاموش است در حالیکه دستگاه در حالت استندبای قرار دارد یا از توان کم دستگاه استفاده می شود.

خرید دستگاه جوش لورچ اصلی در تهران

دستگاه جوش لورچ آلمانی یکی از دستگاه های جوش تولید شده خارجی است که با توجه به وضعیت تحریم در کشور ما امروزه واردات کمی از این محصول انجام می شود و تمام دستگاه های موجود مربوط به گذشته می باشد که با قیمت بالایی به فروش می رسد . ولی به یقین می شود گفت، دستگاه جوش تولید آلمان از کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با دستگاه های تولید داخلی برخوردار می باشد و پرداخت هزینه بیشتر برای خرید آن با ارزش است.

مرکز پخش عمده دستگاه جوش لورچ در تهران

امروزه در کشور ما فروش دستگاه جوش  به دلیل استفاده های پر شماری که دارد رونق زیادی پیدا کرده است . تولید کنندگان روز به روز دستگاه های جوش جدیدی را طراحی و در بازار های داخلی و خارجی به معرض نمایش می گذارند. کارخانه های تولید این دستگاه ها تلاش می کنند که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید و با قیمت بسیار ارزان به فروش برسانند.

در کشور ما نیز  عمده فروشی های زیادی در حوزه دستگاه های جوش ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب با تخفیف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. کشور ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دستگاه های جوش در جهان شناخته شده است و علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، نیاز بازار کشور های دیگر را نیز تامین می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.