خرید دستگاه جوش نقطه ای باتری ساخت ایران

از دستگاه جوش نقطه ای باتری برای اتصال دادن و جوش انواع باتری استفاده می‌شود. این باتری‌ها که بوسیله نوارهایی از جنس نیکل به هم ارتباط داده می‌شوند جهت تثبیت و ایجاد ارتباط دائم با سر باطری‌ها به وسیله دستگاه جوش نقطه‌‌ ای به هم جوش داده می‌شوند. این دستگاه‌ها که توسط صنعت گران داخلی نیز تولید می‌شوند در بازار با عنوان ساخت ایران عرضه می‌شوند و از کیفیت‌های بالا و مطلوبی برخوردار هستند. 

خرید دستگاه جوش نقطه ای باتری ساخت ایران

نمونه های دستگاه جوش نقطه ای باتری

نمونه های دستگاه جوش نقطه ای باتری به جهت ایجاد پک‌های باتری با ولتاژ‌های مختلف می‌بایست تعدادی باتری را در ردیف و یا شکل‌های مختلف با هم سری و یا موازی نمود. برای اتصال باطری‌های این پک‌ها به یکدیگر سر باطری‌ها به وسیله دستگاه جوش نقطه‌‌ای باتری به یکدیگر متصل می‌شوند. این اتصال نیز از طریق ورق‌های باریک و نازک نیکل انجام می‌گردد تا در کنار اتصال باطری‌ها به یکدیگر و برقراری جریان آنها مانع از گرم شدن باتری‌ها شود و به بالا رفتن طول عمر مفید آنها کمک نماید. لازم به ذکر است که باتری‌ها قبل از اتصال و انجام عمل جوش به صورت پک بسته بندی می‌شوند و سپس عملیات جوش نقطه‌‌ای بر روی آنها انجام می‌گیرد. پک نمودن باتری‌ها به دو روش انجام می‌شود، در صورتی که از تعداد کمی تشکیل شده باشند با کمک کاورهای ترموفیت، پک می‌شوند و در صورتی که از تعداد بالاتری تشکیل شوند توسط هولدرهای پلاستیکی پک می‌شوند. دستگاه‌های جوش نقطه‌‌ای باتری معمولا دارای چند درجه برای تنظیم شدت جوش هستند و برای برخی مدل‌ها از یک پدال بهره گرفته می‌شود تا عملیات جوش در مواقعی که نیاز است قطعه مورد نظر با هر دو دست نگه داشته شود عمل جوشکاری به راحتی انجام پذیر باشد. همچنین این دستگاه‌ها در نمونه‌های رومیزی و ایستاده طراحی و ساخته می‌شوند تا محدودیتی در محل مورد نیاز برای قرار گیری نداشته باشند. 

سازنده انواع دستگاه جوش پرتابل کوچک

سازنده انواع دستگاه جوش پرتابل کوچک دستگاه‌های نقطه جوش توسط سازندگان لوازم صنعتی در ایران به راحتی تولید و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. این دستگاه‌ها در ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می‌گردند تا در محل‌های متفاوت به راحتی قابلیت کاربردی شدن داشته باشند. امروزه سازنده دستگاه جوش باتری برای سهولت در استفاده از این دستگاه‌ها در محل‌هایی که فضا کم است و یا نیاز به جابه جایی مکرر دارد اقدام به طراحی و تولید دستگاه جوش پرتابل باتری نموده اند. این دستگاه‌ها توسط صنعت گران کشور با متریال‌های با کیفیت تولید می‌شوند و از استانداردهای لازمه برخوردارند. در همین سایت می‌توانید به راحتی انواع دستگاه‌های جوش باتری را ملاحظه نموده و بر اساس نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.