خرید دستگاه جوش یوز دو ولوم ۲۰۰ آمپر

دستگاه جوش یوز دو ولوم ۲۰۰ آمپر از جمله دستگاه های بسیار پر کاربرد در صنعت جوشکاری است که با وجود استفاده از تکنولوژی IGBT کیفیت جوشکاری را تا حد چشم گیری افزایش می دهد.

این دستگاه جوش۲۰۰ آمپر دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است و با توجه به وزن سبک و حجم کم جابجایی بسیار راحت تری نسبت به دستگاه های مشابه داردـ

خرید دستگاه جوش یوز دو ولوم 200 آمپر

موارد مصرف دستگاه جوش یوز دو ولوم

موارد مصرف دستگاه جوش یوز دو ولوم دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر در موارد بسیاری من جمله جوشکاری های صنعتی ، نیمه صنعتی ، خانگی ، آهنگری ، کارگاهی ، درب و پنجره سازی و…کاربرد دارد.

همچنین به دلیل بهره مندی از نوین ترین تکنولوژی های دنیا در صنعت دستگاه های اینورتر میزان پاشش قطرات جوش را به پایین ترین حدممکن رسانده است ، که این خود باعث تمیزی و یکدستی دوچندان کار انجام شده می گردد.

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر بسیار برای جوشکاران سیار و کسانی که در خانه ها کار می کنند مفید فایده است که برای جوشکاری الکترود تا سایز ۴ مناسب می باشد.

یوز دو ولوم مصرف انرژی بسیار کمی دارد و به دلیل تک فاز بودن از برق خانگی تغذیه می کند.

این دستگاه همچنین از تکنولوژی آنتی استیک anti stickبهره می برد که باعث می شود در هنگام چسبیدن الکترود به قطعه ی کار جریان خروجی به صورت اتومات قطع گردد و با توجه به تحمل کمترین فشار توسط قطعات داخلی ، دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر از آسیب های احتمالی در امان بماند.

علاوه بر این ها این محصول ایرانی به نمایشگر دیجیتال آمپرمتر نیز مجهز می باشد که با تنظیم دقیق جریان برق و نمایش خروج واقعی دستگاه جوش به مقدار ۸۰۹ کیلو ولت آمپر ، قابلیت کار با الکترودهای سایز ۱۰۶ الی ۳۰۲۵ میلی متر را فراهم کرده است.

مجموعا می توان این دستگاه ۶/۳ کیلوگرمی را از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین اینورترهای موجود در این رده به حساب آورد.

فروشنده دستگاه جوش یوز دو ولوم ۲۰۰ آمپر

فروشنده دستگاه جوش یوز دو ولوم 200 آمپر یکی از مهمترین و معتبرترین شرکت های موجود در فروش و عرضه ی یوز دو ولوم ۲۰۰ آمپر شرکت ایرانی پاور جوش است که با سابقه ای دیرینه در تولید این محصول و محصولات مشابه گام محکمی را در بومی سازی اینتورها برداشته است.

این شرکت فروشنده دستگاه جوش با بهره مندی از استانداردهای نوین جهانی تا بحال به تولید بسیاری از محصولات باکیفیت داخلی نائل آمده و حتا آن را به کشورهای خارجی نیز صادر کرده است.

همچنین جهت سهولت دسترسی هم وطنان به این محصول و دیگر محصولات کارخانه جات پاور جوش نمایندگی های فعال بسیاری در اکثر استان های کشور دایر گردیده است که با توجه به مشاوره های حضوری و تلفنی و دریافت بی واسطه ی محصول ، می توان آن را از باصرفه ترین و اصولی ترین خریدها در نوع خود به شمار آورد

این کیفیت بالای خدمات دهی را می توان از میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دریافت و شرکت پاور جوش را از بهترین های فروشنده دستگاه جوش به حساب آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.