خرید دستگاه نقطه جوش ثابت ساخت ایتالیا

دستگاه نقطه جوش ثابت، دیجیتالی بوده و جهت جوشکاری نقطه ای و ورق های با ضخامت متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر تولیدات داخل، واردات این محصول از کشورهای دیگر نیز صورت می گیرد. از نمونه های خارجی می توان به دستگاه نقطه جوش ثابت ساخت ایتالیا اشاره کرد. این شرکت ایتالیایی در ایران، دارای نمایندگی فعال می باشد که برای خرید دستگاه می توان از طریق این نمایندگی اقدام نمود، خدمات پس از فروش نیز توسط نمایندگی شرکت صورت می گیرد.

خرید دستگاه نقطه جوش ثابت ساخت ایتالیا

بهترین برند دستگاه نقطه جوش ثابت ایتالیایی

بهترین برند دستگاه نقطه جوش ثابت ایتالیاییدر حال حاضر انواع دستگاه های نقطه جوش ثابت ساخت کشور ایتالیا با برندهای مختلف در بازارهای داخلی به فروش می رسند که هر کدام دارای مزیت هایی برای مصرف کنندگان می باشد.

مشخصات عمومی کلیه دستگاه جوش ایتالیایی به شرح زیر می باشد:

  • دارای قابلیت تغییر بازو می باشند.
  • دارای مخزن آب خنک جهت خنک کردن بازوها، ترانس و الکترودها هستند.
  • دارای سیستم کنترل پیشرفته، با قابلیت ذخیره تعداد زیادی برنامه می باشند.
  • دارای امکانات لازم جهت جوش دو ورق و یا دو مفتول هستند.
  • قابلیت انجام پیش جوش و پالس می باشند.
  • دارای تنظیمات برنامه جوش منفرد و قابل تکرار هستند.
  • قابلیت جوش اتوماتیک و دستی را دارا می باشند.
  • مجهز به دو آمپرسنج داخلی با توان دو انتخاب در بازه KVA 56-18 می باشند.

دستگاه های نقطه جوش ثابت ایتالیایی دارای قابلیت جوش مجدد برای ورق ها و مفتول های اکسید شده هستند و می توانند جریان جوشکاری را به صورت خودکار در هنگام بروز خطا محدود کنند، همچنین امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی و پرینتر، جهت ثبت داده های دستگاه جوش را دارا می باشند.

سازندگان انواع دستگاه نقطه جوش در جهان

سازندگان انواع دستگاه نقطه جوش در جهانسازندگان دستگاه جوش در سراسر جهان، انواع مختلف دستی و اتومات این دستگاه را تولید می کنند. دستگاه نقطه جوش هم به صورت ایستاده و ثابت تولید می شود و هم به صورت دستی و سیار که هر دو نوع در صنعت کاربرد های فراوانی دارند. شرکت های تولید دستگاه های صنعتی در ایران نیز این نوع دستگاه را تولید و یا مونتاژ می کنند.

این شرکت با بهره گیری از متخصصان و مهندسان ماهر و با تجربه انواع دستگاه های مورد نیاز صنایع از جمله دستگاه جوش را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و نمایندگی دستگاه های جوش ثابت ایتالیایی را بر عهده دارند.

تنوع محصولات شرکت بسیار گسترده است و خریداران می توانند برای آشنایی با دستگاه مورد نظر خود و دریافت اطلاعات مورد نیاز با کارشناسان فروش تماس گرفته و پس از مشاوره با متخصصین حاضر در شرکت و کسب اطلاعات لازم و اطمینان کافی از کیفیت و قیمت محصولات شرکت، اقدام به خرید نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.