خرید دیزل ژنراتور پرکینز

خرید دیزل ژنراتور پرکینز که یکی از معتبر ترین شرکت های سازنده در عرضه دیزل ژنراتور می باشد، توسط پاور جوش و در این مرکز ارائه می گردد. شرکت صنایع سنگین بریتانیایی می باشد که در سال ۱۹۳۲ تأسیس شده است و امروزه در حوزه ارائه خدمات طراحی و تولید موتورهای درون‌ سوز و فناوری‌ های مرتبط با آن فعالیت می‌ کند. دفتر مرکزی شرکت پرکینز، در ایستفیلد، پیتربورو، بریتانیا واقع شده است.

ویژگی های منحصر به فرد دیزل ژنراتور های پرکینز

با دامنه حجم موتور از ۵ الی ۳۶ لیتر ، بیشتر از پنج هزار کاربرد متفاوت را در سراسر جهان تأمین می کنند. و این همه به همت شبکه جهانی تأسیسات تولیدی پرکینز می باشد که از همان مراحل دقیق و استاندارد های کیفیت در هر مکانی پیروی می کنند.

کارخانه پرکینز به عنوان زیر مجموعه‌ ای از شرکت کاترپیلار مدل های مختلف موتورهای دیزل صنعتی، کشاورزی، عمرانی و ژنراتوری را تولید و روانه بازار می‌ گرداند.

پرکینز از توان ۴ کاوا الی ۲۵۰۰ کاوا موتور های با دوام و قوی را تولید می کنند که می توانند در تمام شرایط  آب و هوایی و جغرافیایی به خصوص مناطق گرمسیر حتی به صورت همیشگی کار مورد استفاده قرار گیرند.

پارامتر های موثر در تعیین قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

به عنوان یک منبع اضطراری، دیزل ژنراتور در حوزه های مختلفی اعمال می شود. بسیاری از مصرف کنندگان درک نمی کنند که چرا مارک و یا برند تجاری باعث می شود تولید کننده در مواردی قیمت دیزل ژنراتور های مختلف و متفاوتی را تعیین می کند. دیزل ژنراتور عمدتاً از موتور دیزل ، ژنراتور و کنترلر تشکیل گشته است. قیمت دیزل ژنراتور با توجه به برن و پیکربندی سه قسمت مختلف را در بر می گیرد. قدرت یک موتور دیزل ژنراتور باید برابر یا کمی بیشتر از توان ژنراتور باشد ، و نبایستی تصور نمود که هرچه قدرت مولد بیشتر باشد ، برق بیشتری از واحد تولید می کند. کنترلر های متفاوتی نیز وجود دارند. قیمت برند نیز کاملاً متفاوت است و در قیمت دیزل ژنراتور تاثیر دارد.

مرکز فروش دیزل ژنراتور پرکینز در ایران

دیزل ژنراتور ها را در موقع خرید می توان در نمونه های ایرانی و خارجی تهیه نمود که نمونه های خارجی با توجه به اینکه در مراحل تولیدشان بهترین قطعات با علم روز دنیا به کار رفته از نظر کیفیت  مورد اطمینان بوده ، بسیار مورد اقبال خریداران قرار می گیرد.

تضمین کیفیت در بین دستگاه های دیزلی خارجی خصوصا برند پرکینز باعث شده، روز به روز بر میزان تقاضای محصولات افزوده گردد و بازار فروش بهتری برای آنها ایجاد شود. با این تفاسیر جهت رفع تقاضای مشتریان پخش دستگاه جوشکاری با کمک مراکز پخش فعال اغلب به طور عمده انجام می شود تا خریداران به راحتی توان  خرید شان را داشته باشند. زیرا در این شیوه، قیمت بهترین دستگاه به نصف کاهش پیدا می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.