خرید سیم جوش برنج آلمانی اصلی

خرید سیم جوش برنج آلمانی اصلی که از بالا ترین کیفیت و از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است،توسط پاور جوش و در این مرکز به فروش می رسد. سیم جوش برنجی ارزان قیمت . لا کیفیت بالا که از کیفیت بالا و نیز تولید کننده ای مطمئن برخوردار می باشد، در این سایت عرضه می شود. این نوع سیم جوش ها مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید و طراحی شده است و ما همیشه با کیفیت ترین برند آن را برای شما آماده ارائه می کنیم.

مشخصات سیم جوش برنجی آلمانی

  • سیم جوش برنج در جوش کاری هایی که به وسیله هوا گاز انجام می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سیم جوش بعد از خروج هوا گاز از سرپیک جوشکاری با برخورد به سیم باعث ذوب شدن و اتصال دو فلز به هم می شود.
  • این نوع سیم جوش ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد.
  • طول این الکترود ۱۰۰ سانتیمتر است.
  • قطر الکترود : ۳ میلی متر.

نمایندگی سیم جوش آلمانی برنجی در ایران

نمایندگی سیم جوش برنجی آلمانی اصلی در تهران و شهرستان های ایران وجود دارد که معتبر ترین نمایندگی می باشد. شما خرید خود را بصورت عمده و کلی و حتی جزئی می توانید تهیه نمایید و یا از طریق سایت های فروش سیم جوش مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. نمایندگی های رسمی ما تعهد به مرغوبیت کالا دارند و خریداران با اطمینان از مرغوبیت و کیفیت کالا اقدام به خرید کنند.

مرکز فروش سیم جوش برنجی اصلی

نحوه کارکرد سیم جوش برنج به این ترتیب خواهد بود  که بعد از میزان کمی حرارت دیدن با فلز در حال جوشکاری ادغام خواهد شد ؛و سبب اتصال فلز خواهد شد.  سیم جوش های برنجی برند ایرانی موجود در بازار اکثرا در بسته های ۵ کیلویی، و سیم جوش های برنجی آلمانی در بسته های ۱۰ کیلویی در بازار   موجود می باشند. در حین جوشکاری با استفاده از سیم جوش برنجی لازم است جهت جلوگیری از پاشیده شدن جوشکاری از ماده ی تنه کار استفاده شو این پودر به نام های مختلفی در بازار موجود می باشد.

این مجموعه به عنوان سایت عمده فروشی سیم جوش دستی در ایران محصولات متنوعی را در بازار های خرید و فروش عرضه کرده است. از مهم ترین مزیت هایی که این شرکت دارد این است که می تواند محصول مورد نیاز خریدار ها را در حجم های مختلفی ارائه کند.

سفارشعمده این محصولات توسط مرکز های مختلفی صورت می پذیرد. این مرکز های خریدار سعی می کنند محصول خود را به صورت مستقیم انجام دهند تا از نظر هزینه برای آن ها صرفه جویی بیشتری حاصل شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.