خرید سیم جوش تنگستن کارباید

خرید سیم جوش تنگستن کارباید با توجه به گستردگی دامنه کار با آن می تواند بسیار اساسی باشد.سیم جوشکاری کارباید تنگستن از مدل های سینک موجود در بازار است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.همچنین برای انواع نمونه های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.فروشگاه سیم جوش کارباید تنگستن این‌گونه محصولات را به صورت عمده و کلی و با قیمت های پایینی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهد.

مشخصات سیم جوش های کارباید

به طور کلی، از این نوع سیم جوش ها در صنایع خودروسازی، حمل و نقل، ساخت تجهیزاتی مانند مخازن نفتی و تحت فشار و مبدل های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.
انواع مختلف سیم جوش کارباید، برای جوشکاری های صنعتی، یخچال سازی، خودرو سازی، صافکاری، اگزوز سازی و رادیات سازی ها کاربرد دارد.  جوشکاری با سیم جوش کاربایدی، بسیار مقاوم تر و بادوام تر از جوش های دیگر، مانند برنج می باشد.  سیم جوش کارباید، نفوذ عمیقی در ریشه جوش دارد . همین ویژگی سبب شده است که در ساخت و ساز سازه های نازک از آن استفاده گردد.

از آنجایی که سیم جوش کارباید، دارای دی اکسید کننده می باشد، بنابراین عیوبی مانند تخلخل که ممکن است، در اثر جوشکاری ایجاد شود، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.  جوشکاری با سیم جوش کارباید، دارای سرعت عمل بالایی است.این امر به دلیل نرخ رسوب بالای سیم جوش است. همین ویژگی سبب شده است، که جوشکاری با سیم جوش، از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار بوده و طرفداران زیادی داشته باشد.

ویژگی های سیم جوش کارباید

  • قابلیت استفاده در ولتاژ های گوناگون
  • در باکس ها و تعداد های مختلفی عرضه می شود
  • دارای پودرهای مخصوصی بوده
  • محبوبیت بالا بخاطر کیفیت بالای جوش نهایی
  • کاربرد گسترده در صنایع خودرو سازی
  • سهولت کاربرد

فروش ویژه سیم جوش کارباید در تهران

فروش سیم جوش و انواع مختلف آن، با توجه به کیفیت و میزان و مدل مواد به کار رفته در آن ها، دارای قیمت های متفاوتی است.عزیزانی که قصد استفاده عمده دارند و به طور مداوم با این نوع سیم جوش ها سر و کار دارند، بهترین گزینه برای آن ها خرید به صورت عمده است. چرا که قیمت تمام شده بسیار مناسب می باشد و مقرون به صرفه است.

در این مرکز تیم مجرب ما توانسته انواع مختلف این سیم جوش ها را تهیه و عرضه کند.برند های مطرحی چون متکو سوییس،مارتک فرانسه و تکنواسپیر به فروش می رسد.شما همراهان گرامی می توانید به صورت تلفنی یا افلاین با مدیر فروش سایت ارتباط گرفته و از اخرین اطلاعات فنی و قیمتی این محصول مطلع گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.