خرید سیم جوش نقره از ۰تا۵۰ درصد

سیم جوش لفظی آشنا برای آن دسته افرادی می باشد ؛که در صنعت جوشکاری درحال فعالیت می باشند. در صنعت دو قطعه توسط سیم جوش به همدیگر متصل می شوند. در این فرآیند چون از گرما و حرارت استفاده شده ؛و فرآیند ذوب رخ میدهد برای اتصال دو قطعه علاوه بر ذوب ماده اصلی، از یک ماده ی کمکی دیگر نیز بهره می برند. این ماده ی کمکی که در جوشکاری های ذوبی از آن استفاده می شود تحت عنوان انواع سیم جوش یا الکترود مطرح می شوند. همچنین لازم به ذکر است ؛که بدانیم  الکترود یکی از فلز های کمکی در صنعت جوشکاری می باشد.سیم جوش نقره به دلیل کاربردهای فراوان مورد توجه می باشد.

کاربرد انواع سیم جوش ها در صنعت:

از سیم جوش ها برای پر کردن فضا های خالی که در جوشکاری بوجود می آید ؛استفاده می شود. استفاده از  سیم جوش ها برای اتصالات نازک بسیار کاربردی است. زیرا این سیم ها توانایی نفوذ در عمق جوشکاری را دارند.استفاده از سیم جوش ها در جوشکاری می توانند عیوب این کار را ازبین ببرد و کاستی های آن را جبران کند. این احتمال وجود دارد تا در حین جوشکاری منافذی از کار باز بمانند ؛که استفاده از سیم جوش ها در جوشکاری می تواند؛ باعث بسته شدن این منافذ شود ،و عیوب و نواقص را از بین ببرد.  همچنین استفاده از سیم جوش ها باعث صرفه جویی در زمان می شود.

پرکاربردترین سیم جوش ها:

  • الکترود های سلولزی
  • الکترود با پوشش قلیایی
  • سیم جوش های رتیلی با پودر آهن
  • و الکترود رتیلی

سیم جوش نقره چیست و دلیل استفاده از آن؟

از سیم جوش نقره در جوشکاری های گاز، اتصالات قطعاتی از جنس نقره، مس و یا در قطعاتی که به میزان های مختلف دارای درصد هایی از نقره باشد، استفاده می شود. این محصول باعث تسریع در کار می شود. همچنین از این محصول در مواردی که لبه های کار پخ دار شده باشد ؛و یا در مواردی که نیاز به پر کردن فضاهای خالی در سطح محصول باشد استفاده می شود.

در نگهداری از سیم جوش لازم است بدانیم!

در طی مراحل تولید این محصول به جهت افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن، محصول را با پوششی از جنس مس تولید می کنند. مراقبت از این پوشش از اهمیت بالایی برخوردار است.

سیم جوش یکی از مهم ترین ابزار های مورد استفاده در صنعت می باشد، بنابراین برای داشتن بهترین کارایی ؛باید در انتخاب بهترین نوع آن دقت کافی را داشته باشیم. نحوه ی تهیه ی سیم جوش ها بصورت عمده برای مشتریانی که از این محصول در شغل خود با حجم بالا استفاده می کنند بسیار اهمیت دارد.
شما باید با مراجعه به سایت های فروشنده این محصول و مقایسه ی کیفیت و قیمت انواع مختلف آنها، مطابق نیاز خود خرید خود را انجام دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.