خرید سیم جوش نقره صفر درصد

خرید سیم جوش نقره صفر درصد در این سایت معتبر امکان پذیر می باشد. در صنعت جوشکاری مواقعی که بخواهند دو قطعه را به همدیگر متصل کنند از سیم جوش استفاده می کنند. سیم جوش ها انواع مختلفی دارند. یکی از مدل های سیم جوش ها، سیم جوش نقره می باشد. به سیم جوش ها الکترود نیز اطلاق می گردد. سیم جوش هایی سیم های روکش داری می باشند. از سیم جوش ها به منظور پر کردن فضای خالی بین دو قطعه استفاده می گردد.

مشخصات سیم جوش نقره صفر درصد

  • از سیم جوش نقرهبرای جوش دو قطعه ی نقره-دو قطعه ی مس و دو قطعه غیر هم جنس فلزی استفاده می‌شود.
  • از این فیلر جوش نقره درصنایع رادیاتر سازی،سرد خانه ها ،یخچال سازی ، لوستر سازی  و… استفاده می باشد.
  • درصد نقره این سیم جوش نقره صفر درصد می باشد.
  • فشار ورودی این سیم جوش نقره۱بار می باشد.
  • فشار خروجی این سیم جوش نقره ۱بار است.

قیمت سیم جوش نقره صفر درصد

قیمت خرید سیم جوش نقره بر اساس نوع و درجه کیفیت و سایز و مدل و سایر پارامتر هایی که در قیمت ان تاثیر دارد، انتخاب می گردد. چنانچه بخواهید سیم جوش با قیمت ارزان خریداری کنید، می بایست به بازار های عمده فروشی سیم جوش و یا مرکز های معتبر فروش سیم جوش ها مراجعه نمایید. در چند سال اخیر به علت تورم و بالا و پایین شدن قیمت کالا ها، قیمت سیم جوش ها نیز نوساناتی دارند که در این دوره افراد سود جو با سوء استفاده از این موقعیت ها، قیمت این محصولات را بالا برده اند. ولی مراکز معتبری نیز وجود دارد که سیم جوش های خود را با قیمت های مناسب و یکنواختی به فروش می رسانند. شما خریداران می توانید با شناسایی این فروشگاه ها سیم جوش هایی به قیمت مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید سیم جوش نقره صفر درصد در تهران

از سیم جوش نقره در جوش کاری های گاز، اتصالات قطعاتی از جنس نقره، مس و یا در قطعاتی که به مقدار های مختلف دارای درصد هایی از نقره باشد، استفاده می گردد. این محصول سبب تسریع در کار می شود. همچنین از این سیم جوش ها در مواردی که لبه های کار پخ دار شده باشد و یا در مواردی که نیاز به پر کردن فضاهای خالی در سطح محصول باشد استفاده می شود.

چنانچه تمایل به خرید سیم جوش نقره صفر درصد را دارید، با کارشناسان ما تماس گرفته و شمخصات فنی و کاتالوگ محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.