خرید سیم جوش نقره ۳۰ درصد

خرید سیم جوش نقره ۳۰ درصد که یکی از پر متقاضی ترین محصولات می باش، توسط پاور جوش در این مرکز عرضه می گردد. خرید سیم جوش نقره ۳۰ درصد در انواع مختلفی ممکن پذیر است. انواع سیم های نقره ۳۰ درصد به صورت تصویری در این سایت به نمایش گذاشته شده است . خریداران عزیز می توانید از ویژگی ها و کاربردهای آن ها به صورت اینترنتی و تلفنی بهره مند گردید. این سیم های نقره ۳۰ درصد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از طرفی قیمتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، قیمت عمده‌فروشی می باشد و نسبت به قیمت های خرده فروشی سطح بازار قیمت های بسیار کاهش یافته تری دارد.

موارد استفاده سیم جوش نقره ۳۰ درصد

موارد استفاده از سیم جوش نقره ۳۰ درصد در صنعت جوشکاری وقتی بخواهند دو قطعه را به یک دیگر متصل کنند، از سیم جوش استفاده می نمایند. سیم جوش ها انواع گوناگونی دارند. یکی از انواع سیم جوش ها سیم جوش نقره می باشد. به سیم جوش ها الکترود نیز اطلاق می گردد. سیم جوش هایی سیم های روکش داری می باشند. از سیم جوش ها جهت پر کردن فضای خالی بین دو قطعه استفاده می گردد. سیم جوش ها نفوذ عمیقی به ریشه جوش دارند به همین علت از ان ها به منظور جوشکاری های نازک نیز استفاده می شود. سیم جوش ها به علت رسوب بالایی که دارند، سرعت جوشکاری را افزایش می دهند.

انواع سیم جوش های نقره

  • سیم جوش نقره ۵۰ درصد
  • سیم جوش نقره ۴۵ درصد
  • سیم جوش نقره ۴۰ درصد
  • سیم جوش نقره ۳۴ درصد
  • سیم جوش نقره ۳۰ درصد
  • سیم جوش نقره ۲۵ درصد
  • سیم جوش نقره ۲۰ درصد
  • سیم جوش نقره ۱۲ درصد

انواع سیم جـوش نقره با درصد های متفاوت موجود می‌باشند که دمــای ذوب آنها متفاوت بــــوده و برای هر یک باید از فلاکس مخصوص همان آلیاژ بهره برد.

مرکز فروشگاهی سیم جوش نقره ۳۰ درصد

از سیم جوش نقره در جوشکاری های گاز، اتصالات قطعاتی از جنس نقره، مس و یا در قطعاتی که به میزان های مختلف دارای درصد هایی از نقره باشد، استفاده می شود. این محصول باعث تسریع در کار می شود. همچنین از این محصول در مواردی که لبه های کار پخ دار شده باشد ؛و یا در مواردی که نیاز به پر کردن فضاهای خالی در سطح محصول باشد استفاده می شود.

این سیم های جوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در تولید آنها از آخرین تکنولوژی های مدرن استفاده می شود، کیفیت آنها موجب بهینه تر شدن کارایی آن شده است، این سیم های جوش تشعشعات کمتری دارد و درجه مقاومت جوشکاری آنها بسیار بالا و مناسب است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.