خرید سیم جوش پلاستیک با تخفیف استثنایی

الکترود جوشکاری پلاستیک یا مفتول پلاستیکی، سیم جوش پلاستیک نیز شناخته می شود. این نوع سیم جوش، عمدتاً برای جوشکاری انواع لوله یا ورق پلی اتیلنی (PE:Poly Ethylene) و ورق های ژئوممبران و قطعات پلی اتیلنی ترموپلاستیک (نه ترموست) مورد استفاده قرار می گیرد. 

الکترود جوش پلاستیکی که دارای کیفیتی مناسب و همچنین پایین ترین قیمت ممکن است، معمولاً به صورت کیلویی در اختیار مصرف کنندگان و ابزارفروشی ها قرار می گیرد. این نوع الکترود جوش پلاستیکی دارای بیشترین میزان خرید در بین انواع الکترود جوش پلاستیکی است. تولیدکننده سیم جوش های پلاستیکی، محصولات خود را یا از طریق سایت خود، یا سایت های معتبر و فروشگاه های معتبر یا مجازی، که مجوز اخذ سفارش و عرضۀ این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن دارا  می باشند، به صورت عمده به فروش می رسانند.

خرید سیم جوش پلاستیک با تخفیف استثنایی

منظور از سیم جوش پلاستیک چیست؟

منظور از سیم جوش پلاستیک چیست؟

تولید کننده سیم جوش (پلاستیک)، الکترودهای جوش پلاستیک را معمولاً در انواع PE، ABS، PP، و PVC تولید  و  عرضه می کند. این سیم جوش های پلاستیک به روش اکستروژن (Extrusion) تولید می شوند.

جوشکاری پلاستیکِ (Plastic Welding) قطعات پلاستیکی، به ویژه لوله یا ورق های پلی اتیلنی و ورق های ژئوممبران، که معمولاً از نوع پلی اتیلن ترموپلاستیک (از بین ترموست ها و ترموپلاستیک ها) می باشند، را به هم جوش می دهد.  در جوشکاری پلاستیک، قطعات تحت اعمال هم زمان حرارت و فشار، در نقطۀ اتصال به هم جوش داده می شوند

الکترود جوش پلاستیکی از پلی اتیلن درجه یک و با کیفیت بالا و همچنین مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می گردد. این مفتول جوش پلاستیک در اندازه ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. این الکترودهای پلاستیک با مقاطع گرد، مثلثی، بیضوی و یا به شکل نوارهایی با عرض زیاد تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

مفتول های پلاستیک نواری پهن، برای جوشکاری و مرمت آستر تانکرها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوارهای پهن، معمولاً به صورت کلاف و با کمک جوشکاری تک پاس و با سرعت بالا مصرف می شوند. مهم ترین فرآیندهای جوشکاری پلاستیک عبارتند از:

  1.  با گاز داغ
  2.  فراصوتی (Ultrasonic)
  3. اصطلکاکی
  4.  با ابزارهای داغ
  5.  فرکانس بالا
  6.  جوسکاری با ریزموج ها (Microwaves)
  7.  با لیزر
  8. القایی
  9. مادون قرمز (Infrared)

خوشبختانه، سیم جوش ایران دارای کیفیت بالا و نیز قیمتی ارزان می باشدبالا بودن کیفیت الکترود جوش پلاستیکی به عوامل گوناگونی مانند مواد اولیه، رنگ ها و افزودنی های درجه یک، کاربرد، برند تولید کننده و … وابسته می باشد. مفتول جوشکاری پلاستیک با قطرهای ۱ میلی متر تا ۲۰ میلی متر و بسته به درخواست مشتری به صورت نرم یا سخت تولید می شود.

 

تولید کننده انواع سیم جوش پلاستیک در ایران

تولید کننده انواع سیم جوش پلاستیک در ایران

خوشبختانه در کشور تولیدکنندگان زیادی در حوزۀ تولید انواع الکترود جوش پلاستیک فعالیت می کنند. این تولیدکنندگان عبارت هستند از

تولیدکنندگان مسقر در تهران:

الکترود پارس – سیم جوش چیتا (CHEETNH WIRE)– الکترود آما – ایساب (ESAB)   الکترود میکا – استابلیا (ایرانی-چینی) – تهران تولز (Tehran Tools)– مشاور (Moshawer)    – کیمیا پارس شایانکار – بازرگانی اسپیدکار –  دلتا تولز –  اورلیکن – اعتماد – تکنو جوش – یکتاگستر بنکدار  –  سانترال جوش – پایدار جوش رایان – جوشن جوش صبا – تعاونی معدنی فرخی – پاسارگاد – سنباده فلاپ رکسون – مهرگان شیمی – کاشانی – زمین کاو – آذین ابزار – ابزارهای صنعتی ریجید (RIDGID)– انواع الکترودهای تعمیر و نگهداری UTP Maintenance (آلمان، طاهرخانی در تهران)؛

تولیدکنندگان شهرستان:

ویلامبل آذربایجان شرقی – شرکت های کیا الکترود شرق بجنورد – الکترود سازی یزد – الکترود صنعت سپاهان اصفهان – سیم جوش زنجان – انیس بهمرد – ارم صنعت خراسان – زمینه فارس –  نمایندگی الکترود شیراز – آذر جوش اصفهان – مرجان کشت کار مازندران و … 

البته تولیدکنندگان دیگری نیز وجود دارند. اما عمده الکترودهای جوشکاری پلاستیک توسط این تولیدکنندگان تهیه و توزیع می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید، یا با ما تماس بگیرید (Powerjush).

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.