دستگاه جوشکاری آرگون مخزنی با قیمت مناسب

یکی از پرکابرد ترین وسیله ها در صنعت دستگاه جوشکاری می باشد.  دستگاه جوش جهت عملیات جوشکاری مورد استفاده واقع می شود. جوشکاری فرایندی است که طی آن به وسیله حرارت بالا دو قطعه هم جنس به یک دیگر متصل می شوند. جوشکاری انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها جوش آرگون مخزنی نامیده می شود.  در جوش آرگون سوختن گاز استیلن به همراه گاز اکسیژن منبع تولید حرارت است.   در جوش آرگون عدد به ۳۰۰۰ درجه می رسد. هر کدام از  جوش ها به یک دستگاه برای تولید حرارت نیاز دارند. در جوش آرگون قدرت دستگاه جوش ۱۶۰ آمپر می باشد.

دستگاه جوش یکی از ابزارهای مهم در اتصال قطعات محسوب می‌شود که امکان خرید آنلاین آن‌ها از فروشگاه اینترنتی فراهم است. در ادامه به بررسی نکات مهم در رابطه با خرید دستگاه جوش می‌پردازیم.

دستگاه جوش چیست؟

دستگاه جوش وسیله‌ای است کارآمد برای مهندسان و جوش‌کارها که در  مراحل تولیدات صنعتی و خانگی برای اتصال دائمی قطعات یه یکدیگر به ویژه انواع فلزات کاربرد فراوان دارد. معمولا جوش‌کاری فلزات به سه دسته الکترود دستی، جوشکاری اتوماتیک زیر پودری و جوشکاری با سیم تقسیم می شود و دستگاه‌های جوش طبق کاربرد و عملکرد خود متفاوت هستند.

نحوه کارکردن با دستگاه جوش چگونه است؟

اصولا دستگاه های جوش شامل یک کابل اتصالی و یک کابل انبر جوشکاری هستند که باید بطور صحیح به دستگاه متصل شوند. بعد از اتصال دستگاه به جریان برق و استفاده از ماسک در حین جوشکاری می‌توانید کار جوشکاری را آغاز نمایید. همچنین رعایت نکات ایمنی در هنگام کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستگاه جوشکاری آرگون ۲۰۰ پالس آروا

دستگاه جوشکاری آرگون ۲۰۰ پالس آروا مدل ۲۱۴۰ ، نسبتا کوچک است و وزن کمی دارد تا بتوان ان را به راحتی توسط یک نفر حمل کرد. این دستگاه علاوه بر جوشکاری آرگون، قابلیت جوشکاری الکترود دستی و جوشکاری الکترواسلگ را نیز دارد.

ولتاژ دستگاه جوشکاری آرگون ۲۰۰ پالس آروا  در زمان بی باری برابر ۵۶ ولت است و ضریب توان آن به ۷۳ درصد می رسد. دستگاه جوش مدل ۲۱۴۰ به خاطر دقت و بالایی که در عملکرد دارد، جهت استفاده در جوشکاری های ظریف و سطح کار با ضخامت نسبتا پایین و برای استفاده بر روی فلزات حساس و ظزیف، بسیار مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.