دستگاه جوشکاری اینورتر

دستگاه جوشکاری اینورتر امروزه بسیاری از مشکلات مربوط به صنعت جوشکاری را مرتفع ساخته است.مصرف بالای انرژی و راندمان پایین دستگاه های قدیمی،متخصصان این حوزه از صنعت را بر آن داشت تا دستگاه های جوشکاری اینورتر را طراحی و تولید کنند.دستگاه جوشکاری اینورتر با استفاده  از یک سری رکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب ​​ (AC) برق ورودی را به جریان (DC) خروجی تبدیل می کند .

نحوه نگهداری از دستگاه جوشکاری اینورتر

جوشکاری اینورتر نوعی جوشکاری جدید و خلاقانه است.در مقایسه با جوشکارهای عادی که اغلب ما به آن عادت کرده ایم ، دارای مزیت های زیادی می باشد.  جوشکارهای اینورتر در مقایسه با ترانسفورماتورهای سنگین مس  آلومینیوم و یکسو کننده هایی که در جوشکارهای سنتی دیده می شوند از فناوری های پیشرفته مبتنی بر سیلیکون استفاده می کنند.
از مهمترین مزیت های دستگاه جوشکاری اینورتر این است که کم حجم، جمع و جور و قابل حمل است.می توانند مانند یک کیف کوچک سبک حمل شود.  اینورترها از ترانسفورماتورهای بسیار کوچکتر هستند و از این رو سبک و قابل حمل هستند. این موضوع در تضاد چشمگیر با جوشکاری معمولی است که مشکل است و نمی تواند در فضاهای باریک قرار بگیرد.
نگهداری این دستگاه ها آسان می باشد.فقط بایستی آنها را روغن کاری کنید و به ولتاژ فشار قوی وصل نکنید .همچنین هنگام کار کردن با دستگاه اجازه ندهید دمای دستگاه بالا برود. از روغن های خنک کننده نیز می توانید استفاده نمایید‌.

معرفی دستگاه جوشکاری اینورتری عالی

مزایای این دستگاه ها

  1. قابلیت حمل و نقل و انبار داری آسان
  2. دارای قوس یکنواخت و پایداری آن
  3. بالا بودن ضریب قدرت دستگاه و امکان جوشکاری با راندمان بالا
  4. این نوع جوشکاری الودگی صوتی ندارد
  5. کیفیت جوش بالا و پاشش کم می باشد
  6. امکان کنترل مشخصات دینامیکی
  7. چرخه عملکرد بسیار بالاتر
  8. بهره گیری از تکنولوژی IGBT
  9. امکان استفاده با برق خانگی
  10. امکان تنظیم جریان خروجی
  11. سازگاری با الکترودهای قلیایی،رتیلی،سلولزی و انواع سیم جوش ها

مرکز فروش دستگاه جوشکاری اینورتر ارزان در تهران

مرکز دستگاه جوشکاری اینورتر درتهران یکی از بهترین مراکز دستگاه های موجود در بازار می باشد.
امروزه دستگاه جوشکاری اینورتر چه در تهران و چه در شهرهای کوچک بسیار کارایی دارد.از این رو افراد برای کار کردن بهتر و راحت تر به دستگاه اینورتری روی آورده اند.با خرید این دستگاه می شود به سادگی کار کرد. با توجه به وضعیت مالی افراد دستگاه های جوشکاری با قیمت های بسیار متفاوت در بازار وجود دارد که هر کس با توجه به قدرت مالی و با توجه به شرایط خود می تواند دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند البته بعضی از کارها نیاز به دستگاه جوش قوی تری دارند که افراد بایستی هزینه بیشتری برای خرید دستگاه قوی تر و بهتر و متناسب با شغل خود پرداخت کنند که البته از خرید آن به هیچ عنوان پشیمان نمی گردند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.