دستگاه جوشکاری میگ خارجی

دستگاه جوشکاری میگ خارجی یک دستگاه کاملا حرفه ای برای مصارف جوشکاری می باشد.این دستگاه ها با توجه به اخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند.کیفیت بالا و دقت فوق العاده ساخت این محصول،ظرافت خاصی را به فلز جوش داده و رضایت کاربران را فراهم ساخته است.
به کمک این دستگاه دو قطعه فلزی به یکدیگر اتصال داده می شوند و سازه های بزرگ شکل می گیرد. انرژی مورد نیاز این دستگاه برق می باشد و با این نیرو قدرت زیادی پیدا می کند. گرمایی که به این شکل تولید می کند باعث آب شدن فلزات می گردد.

ویژگی های دستگاه جوشکاری میگ باکیفیت

دستگاه جوشکاری اینورتر چندکاره MIG با استفاده از سیستم کنترل دیجیتال و تکنولوژی پیشرفته اینورتر با استفاده از سوئیچ های IGBT، بالاترین کیفیت جوشکاری را با پایین ترین نیاز به اصلاحات ناشی از پاشش را درتمامی مواد به ویژه فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، فولاد با پوشش روی(گالوانیزه) را به ارمغان می آورد. سادگی استفاده از این دستگاه و قابلیت جابجایی آسان آن، از ویژگی های اصلی این دستگاه های خارجی می باشد. علاوه بر جوشکاری MMA , TIG-LIFT , MIG/MAG امکان جوشکاری پالس و دابل پالس را نیز  فراهم آورده است.

روش کار دستگاه های جوشکاری میگ

در این نوع جوشکاری،قوس الکتریکی بین سیم جوش و قطعه کار به وجود می آید.با استفاده از گاز محافظ،اطراف ناحیه قوس تحت محافظت قرار می گیرد.گاز حنثی مثل آرگون در جوشکاری میگ و یا گاز فعال در جوشکاری مگ استفاده می شود.حرارت حاصل از قوس،باعث ذوب شدن سیم جوش و فلز پایه می شود.امروزه سیستم جوشکاری میگ یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین روش های جوشکاری می باشد.

محاسن روش جوشکاری میگ

  • بهره وری عمیق
  • نفوذ عمیق
  • عدم نیاز به زدودن جوش به خاطر پاشش
  • سهولت استفاده برای جوشکار
  • سرعت بالا
  • تمیز بودن جوش نهایی به طرزی عالی
  • مصرف پایین برق
  • چرخه عملکرد بالا

پایین ترین قیمت انواع دستگاه جوشکاری میگ خارجی

ارزان ترین قیمت دستگاه های جوشخارجی درجه یک در فرآیند تولید این دستگاه ها مشخص و بر روی دستگاه نوشته می شوند. وزن و اندازه و جنس و کارخانه سازنده از تاثیرگذار ترین عواملی هستند که بر قیمت گذاری اثر می گذارند. برندهای معروف و معتبر تکنیک طراحی و ساخت منحصر به فردی دارند و قیمت بالاتری را هم از آن خود می کنند.

اگر خرید به صورت آنلاین و عمده انجام بشود مسلما نرخ ارزان تری خواهد داشت. روش خرید از دیگر عواملی است که بر روی قیمت تاثیر می گذارد. اگر شما خرید را به صورت نوین و از طریق این سایت معتبر انجام دهید مسلما علاوه بر زمان در هزینه های ایاب ذهاب نیز صرفه جویی کرده اید.این برای شما مقرون بصرفه است. قیمت پایین و کیفیت بالا رقابت را برای خرید این مجصولات باکیفیت خارجی بیشتر می کند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.