دستگاه جوش آرگون کره ای

دستگاه جوش آرگون کره ای که در زمره بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های جوش آرگون خارجی محسوب می شود، در این سایت معتبر اینترنتی یافت می شود. جوشکاری تیگ یا جوشکاری قوس تنگستن تحت پوشش گاز محافظ، یکی از مهم ترین شیوه های جوشکاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه‌ های برق و … می‌ باشد. در ایران بیشتر با نام اختصاری و متداول جوش آرگون شناخته می‌ گردد. علت این نام گذاری نیز بیشتر به خاطر استفاده از گاز آرگون در این نوع از جوشکاری می باشد.

شیوه کار دستگاه جوش آرگون

نوع ویژه ای از جوشکاری به نام جوشکاری محافظ با گاز وجود دارد که در صنایع نفت و پتروشیمی استفاده های زیادی دارد. در این شیوه از گازی به منظور جلوگیری از خروج گاز های فرار حوضچه و بهتر شدن کار از گازی به عنوان محافظ استفاده می گردد و آرگون در جوشکاری محافظ با گاز نقش گاز محافظ را دارد. این موضوع سبب  مقاوم شدن محل جوش می شود و از ایجاد حفره در آن جلوگیری می کند، علاوه بر این جلوه زیبایی نیز به کار می دهد.

هر چقدر ولتاژ یک دستگاه جوشکاری بالاتر باشد، حرارت بیشتری تولید می شود و می تواند اجسام ضخیم تری را به هم اتصال دهد. علاوه بر ولتاژ و قدرت دستگاه جوشکاری نوع سیم جوش آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نوع کارکرد دستگاه جوش آرگون کره ای

تمامی عملیات جوشکاری آرگون به ۴ قسمت تورچ، الکترود، منبع تغذیه، گاز محافظ طبقه بندی می شود. اساسی ترین وظیفه گاز محافظ محافظت از الکترود در هنگام تشکیل حوضچه مذاب، جذب ناخالصی و آلودگی های فلز جوش است. دستگاه های جوش آرگون که با کیفیت و درجه یک هستند ، عمومت در کشور از فروش مناسبی برخوردار می باشند. اغلب جوشکاران نیز مایل هستند  این دستگاه‌ های مرغوب را که از بهترین قطعات تشکیل شده‌ اند را به منظور کار های جوشکاری خود خریداری کنند.

فروشنده دستگاه جوش آرگون کره ای در تهران

به توجه به موارد استفاده بالا از دستگاه های جوشکاری در صنایع مختلف، کارخانه های زیادی در سطح جهان در حال تولید دستگاه جوشکاری هستند و آن ها را در بازار ارائه می کنند. کشور عزیزمان ایران نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه جوشکاری و تجهیزات آن است و هر ساله تعداد زیادی از انواع دستگاه جوش ها را به کشور های خارجی صادر می کند.

با توجه به تولیدات داخل کشور باز نیاز است هر ساله تعدادی از دستگاه های جوش را از کشور های دیگر خریداری و وارد کشور کنیم. بازار فروش دستگاه جوشکاری در مرکز فروش آن به صورت خرده و عمده انجام‌ می گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.