دستگاه جوش القایی روتنبرگر

دستگاه جوش القایی روتنبرگر که بهترین برند موجود در بازار در زمینه دستگاه های جوش لوله مسی می باشد، در این مرکز عرضه می گردد. دستگاه جوشکاری لوله مسی، دستگاهی سبک و پر کاربرد می باشد که به منظور اتصالات لوله های مسی به کار می رود و طبق آخرین  تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید شده است. دستگاه جوش القایی روتنبرگر یکی از با کیفیت ترین دستگاه های جوش خارجی است که به سایر نقاط جهان نیز صادر می شود.

عملکرد دستگاه جوش القایی روتنبرگر

هر کدام از این دستگاه های جوش ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. در مصارف خاصی از آن ها استفاده می شود. کارایی های بالای این دستگاه ها سبب شده تا مجموعه های متعددی اقدام به طراحی و تولید آنها کنند. جهت خرید دستگاه جوشکاری می توان با کسب اطلاعات لازم از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی شرکت های تولید کننده اقدام به خرید کرد. دقت به کارایی دستگاه ، کیفیت و قیمت آن از مهم ترین عوامل تعیین کننده می باشد. همچنین می توان از فروشندگان این کالاها خواست تا اطلاعات لازمه را به شما بدهد. رعایت نکات ایمنی حین استفاده از این دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدل های این محصول شامل دستگاه جوشکاری القایی با استفاده  از تکنولوژی لامپی و مدل دیگر دستگاه جوش القایی با استفاده از تکنولوژی ترانزیستوری می باشد.

مشخصه های فنی دستگاه جوش القایی روتنبرگر

  • یک میله با پوشش الکترود دو قطعه را به هم متصل می گرداند.
  • بخشی از دستگاه منبع تغذیه آن می باشد که انرژی مورد نیاز برای شروع کار دستگاه را آماده می کند. این بخش توسط قوس الکتریکی با منبع و جریان متناسب، موجب تولید انرژی می شوند.
  • وجود کابل برق، جریان برق شهری را، به انرژی مصرفی دستگاه تبدیل می گرداند.
  • آمپر بخشی است که میزان ولتاژ را تنظیم می کند.
  • با توجه به مدل دستگاه از میزان فرکانس متفاوتی برخوردار هستند.

مرکز خرید دستگاه جوش القایی روتنبرگر در تهران

جوشکاری با دستگاه جوش القایی با فرکانس بالا یکی از شیوه هایی است که با جریان متناوب و فرکانس بالا با ایجاد یک جریان مقاومتی لبه های ورق را ذوب می کند. استفاده از این دستگاه ها مزایای زیادی دارد برای مثال عدم اتصال فیزیکی با قطعه کار، سرعت بالا، قابلیت انعطاف کارایی آن در مورد فلزات مختلفی مثل آلومینیوم، آهن و غیره .

کارشناسان فروش مجموعه پاورجوش آماده ارائه مشخصات فنی و نیز آخرین قیمت این محصولات به شما عزیزان هستند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.