دستگاه جوش الکتروفیوژن ROFUSE 400 روتنبرگر آلمان

دستگاه جوش الکتروفیوژن ROFUSE 400 روتنبرگر آلمان که بهترین برند در این زمینه می باشد، با مناسب ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. امروزه مدل های نوینی از دستگاه های جوش اعم از دستگاه جوشکاری کوچک، دستگاه جوشکاری همه کاره، تک فاز و یا سه فاز تولید شده و با مجهز بودن به آخرین فناوری های روز وارد بازار سراسر جهان شده اند. از این دستگاه ها می توان با توجه به مدل قطعات و نیز کیفیت آن ها از دستگاه های مخصوص استفاده کرد. این دستگاه ها با بروز ترین درجه استاندارد و کیفیت ساخته شده اند.

مشخصات دستگاه جوش الکتروفیوژن ROFUSE 400 روتنبرگر آلمان

  • این دستگاه اتصال به سیستم فن خنک کننده (AC) دارد.
  • برای استفاده مداوم عالی می باشد.
  • کلیه کابل ها به صورت ایمن با پوشش مقاوم پوشمانده شده اند و در فضای مناسب تعبیه شده داخل دستگاه قرار داده می شوند.
  • فضای لازم برای ابزار و لوازم جانبی در داخل جعبه وجود دارد.
  • وزن دستگاه به همراه با کابل اتصال حدود ۲۱٫۵ کیلوگرم می باشد
  • حمل و نقل به هر کجای کشور به طور رایگان است.
  • این دستگاه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش  ارائه می گردد.

مستندات حرفه ای : کلیه سوابق جوش در حافظه دستگاه ذخیره می شود و می تواند از طریق درگاه USB با استفاده از برنامه “RODATA 2.0 ” برای چاپ یا بایگانی به کامپیوتر منتقل گردد.

فروش ویژه دستگاه های جوش روتنبرگر

دستگاه جوش آلمانی روتنبرگر یکی از دستگاه های جوش تولید خارجی است که با توجه به وضعیت تحریم در کشور ما امروزه واردات کمی از این دستگاه انجام می شود. کلیه دستگاه های موجود مربوط به گذشته است که با قیمت بالایی به فروش می رسند . ولی به یقین می توان گفت دستگاه جوش محصول کشور آلمان از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های تولید داخلی برخوردار است و پرداخت هزینه بیشتر برای خرید آن ارزش دارد .به طوری که از هزینه های تعمیر کاسته و سالیان طولانی دوام خواهد داشت .فروش دستگاه جوش هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در اقسام مختلف انجام می گردد.

مرکز فروش دستگاه جوش الکتروفیوژن ROFUSE 400 روتنبرگر آلمان

به منظور خرید دستگاه جوشکاری بایستی بدانید که به چه دستگاه جوشی برای شغل خود نیاز دارید. امروز انواع مختلفی از دستگاه های جوشکاری در بازار وجود دارند. دستگاه های جوشکاری هم برای مصرف های صنعتی و هم برای مصارف خانگی می باشند و خریدار باید بسته به نوع نیاز و توانایی خود اقدام یه خرید این دستگاه ها کند.

امروزه اگر برای خرید به بازار مراجعه می کنید، شاید با اجناس تقلبی رو به رو شوید که از تقلبی بودن آن اطلاع نداشته باشید، به همین منظور می خواهیم شما را با شرکتی آشنا کنیم، که دستگاه جوش اصلی و با کیفیت به شما ارائه می دهد، برای سفارش می توانید به سایت این شرکت به ادرس www.powerjush.com مراجعه فرمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.