دستگاه جوش اینورتر ایساب

دستگاه جوش اینورتر ایساب از بهترین برند های خارجی موجود در بازار کشور محسوب می گردد. قیمت دستگاه جوش اینورتر ایساب با کیفیت بالا و قیمتی که رقابتی می باشد، در این مجموعه عرضه می شود. تولید کننده دستگاه های جوشکاری اینورتری برند ایساب این محصولات را با کیفیت بسیار مناسب در دسترس خریداران و استفاده کنندگان عزیز قرار می دهد.

ویژگی های دستگاه جوش اینورتر ایساب

این دستگاه جوش دستگاهی ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺟﻮﺵ ﺩﻧﻴﺎ ، مجموعه ﺍﻳﺴﺎﺏ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ نام برده شده جهتت ﺍﺳـﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺷـﺮﺍﻳﻂ ﻣﺸـﮑل ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊی IGBT ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. دﺳﺘﮕﺎﻩ ﺟﻮﺵ Buddy Arc ﺑﺎﺩﻭﺍﻡ و مقاوم ﺍﺳﺖ. ﮐﺎﺭﺑﺮی ﺁﻥ ساده ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﻤـﺎﻡ این موارد ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻭﺯﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺳﺒﮏ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﺟﻮﺵ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺩ ﺩﺳﺘﻲ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺟﻮﺵ ﺗﻴﮓ /ﺁﺭﮔـﻦ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ Lift Arc ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻗﻄﻌﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮑﻲ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﻧـﺪ ﻭ ﺧﻨـﮏ ﻣـﻲ ﺷﻮﻧﺪ.

مشخصات دستگاه جوش اینورتر ایساب

  • قطعات الکترونیکی داخلی به خوبی محافظت شده اند و خنک می شوند.
  • این دستگاه مجهز به ”محافظ  گرمای بیش از حد ”جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه نیز هست.
  • دستگاه دارای فن خنک کننده با کارایی بالا و سه عدد پره خنک کننده آلومینیومی است.
  • بدنه طوری طراحی گردیده است که در مقابل محیطهای کاری خشن مقاومت خوبی داشته باشد.
  • بر روی بدنه دسته و بند دوشی تعبیه گردیده است.
  • کار کردن با صفحه کنترل این دستگاه ساده است.
  • یک دکمه ولومی برای کنترل آمپر جوشکاری استفاده می شود .
  • تغییر حالت دادن از الکترود دستی به جوش آرگن نیز توسط یک سوئیچ انجام می شود.

مرکز فروش دستگاه جوش اینورتر ایساب در تهران

این مجموعه لیستی از قدیمی ترین و بهترین برند های موجود در بازار را دارند و چنان چه تصمیم به خرید دستگاه جوشکاری دارید، بهتر است که ابتدا هدف خود را از خرید دستگاه مشخص کرده. این سایت نمونه های متنوع و جدید این دستگاه ها را به قیمت خط  تولید و کیفیت بالا در دسترس مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهد. فروش مدل های متنوع این محصول در سایز های مختلف به قیمت درب کارخانه صورت می گیرد.

در همین راستا تیمی مجرب و همیشه به روز از پاور جوش آماده دادن مشاوره و معرفی شرکت های دستگاه جوشکاری کم مصرف داخلی با قیمت عالی و مقرون به صرفه می باشد.شما مشتریان گرامی در هر لحظه می توانید آخرین تنوع محصولات و رنج قیمتی آنها را درخواست کرده و در اختیار داشته باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.