دستگاه جوش خال زن با کیفیت

دستگاه جوش خال زن با کیفیت یکی از بهترین انواع دستگاه های جوش در بازار می باشد.جوش زدن نقطه ای، یکی از انواع جوشکاری مقاومتی کی باشد. از آن به عنوان جوشکاری ورق‌ها استفاده می گردد. در این نوع جوشکاری از دو الکترود مسی مثل هم برای متمرکز کردن جریان بر روی قطعه کار و وارد نمودن فشار روی قطعه کار استفاده می‌شود. خروجی کار، خال جوشی می باشد که به سرعت تا نقطه ذوب آن گرم می‌شود و با قطع جریان در آن نقطه، دو قطعه کار به یکدیگر متصل می‌شوند.

شیوه کار دستگاه جوش خال زن

دستگاه جوش خال زن یکی از انواع بروز و نوین دستگاه های جوشکاری است. جوش کاری خال زنی از روش بالا بردن دمای دو قطعه در محل مورد نظر تا میزان دمای ذوب انجام می گردد. به این شیوه ،دو قطعه به راحتی به یکدیگر متصل می شوند. دستگاه های جوشکاری خال زنی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

جوشکاری خال زنی را به راحتی می‌توان برای انواع قطعاتی که از ورق ساخته می‌شوند، مثل سطل‌های آهنی به کار برد. آلیاژهای آلومینیم را نیز می‌توان با این روش جوش داد.

انواع دستگاه جوش خال زن دستی

دستگاه های جوشکاری خال زن خانگی انواع متفاوتی دارند. از جمله ی آنها می توان به دستگاه جوش نقطه ای پرتابل، دستگاه نقطه جوش دستی ۵ کاوا، دستگاه نقطه جوش پرتابل ۱۰کاوا، دستگاه نقطه جوش ۲۰ کاوا، دستگاه نقطه جوش ۲۵ کاوا، دستگاه نقطه جوش ۳۰کاوا، دستگاه نقطه جوش ۵۰کاوا و …اشاره نمود.

جوشکاری خال زنی را می توان یکی از شیوه های جوش کاری مقاومتی برشمرد. این روش جوشکاری برای جوش کاری ورق هایی با ضخامت های کم استفاده می شود. به عنوان نمونه ورق هایی با ضخامت ۰٫۵ تا ۳ میلی متر. در این شیوه جوشکاری برخلاف دیگر روش های معمول از دو عدد الکترود برای انجام عمل جوش کاری استفاده می گردد.

فروشنده بهترین دستگاه جوش خال زن

با توجه به اینکه در دستگاه جوش خال زن یکی از با کیفیت ترین دستگاه ها و پر فروش ترین ها  می باشد.این کالا دارای تقاضای زیادی می باشد. امروز اکثر فروش های عمده و جزء به صورت اینترنتی انجام می شود.  شما عزیزان با خرید مستقیم به دلیل حذف واسطه ها می توانید با کیفیت ترین دستگاه را با قیمتی ارزان خریداری نمایید. سفارش از طریق سایت به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان و به صرفه می باشد.

مجموعه پاور جوش در هر لحظه آماده ارائه مشاوره و ثبت سفارش شما همراهان گرامی برای این محصول کاربردی می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.