دستگاه جوش دوطرفه صافکاری

دستگاه جوش دوطرفه صافکاری که در زمره پر استفاده ترین دستگاه های جوشکاری محسوب می گردد، در این سایت معتبر یافت می شود. صافکاری به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به منظور از بین بردن خط و خش ، ترمیم و تعمیر فرورفتگی ها انجام می گردد . دستگاه جوش دوطرفه صافکاری از برنامه های مختلف جوش مخصوص صافکاری برخوردار می باشد.

ویژگی های دستگاه جوش دوطرفه صافکاری

  1. امکان جوش یک طرفه و دوطرفه
  2. گان جداگانه مخصوص جوش
  3. مدار کنترل میکروپروسسینگ
  4. مدار محافظتی  مخصوص دماهای بالا
  5. نمایش ولتاژ به طور دیجیتال
  6. حافظه برای جوش های مختلف
  7. جریان خروجی ۵۴۰۰ آمپر
  8. قابلبت حرکت ۳۶۰ درجه
  9. رگولاتور هوا برای باز و بسته کردن گان X

مشخصه های دستگاه جوش دوطرفه صافکاری

دستگاه جوش دوطرفه صافکاری دستی به طرز حرفه ای طراحی شده است. این دستگاه جریان خروجی برابر با ۵۴۰۰ آمپر دارد. تنظیم جریان آن به صورتی دستی امکان پذیر است. با استفاده از آن می توانید برنامه های متنوع جوش را عملی کنید. این دستگاه بسیار مقاوم و با بدنه ای عالی می باشد. کابل آن نیز به منظور استفاده راحت تر مصرف کننده با طولی مناسب در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه این ابزار به صورتی دستی به کار برده می شود اما برای بهره بردن از آن باید آن را به منبع برق سه فاز متصل کنید.

این محصول دارای اسلحه مخصوص به منظور جوش زدن دارد و همچنین از رگولاتور هوا به جهت باز و بسته کردن اسلحه بهره برده است. برای دماهای بالا این محصول دارای مدار حفاظتی می باشد و جای هیچ نگرانی نیست.

مرکز فروش دستگاه جوش دوطرفه صافکاری در تهران

دستگاه جوشکاری دوطرفه صافکاری دستگاهی است که بسیار عمل صاف کاری ماشین و درست کردن تو رفتگی و های بدنه یک خودرو یا دستگاه را ساده می کند. از دیگر مشخصه های استفاده از این محصول می توان به بالابردن دقت کار و سرعت و راندمان بسیار بالا اشاره نمود. این وسیله با القا جریان الکتریکی بین دو قطب منفی و مثبت خود و قرار گرفتن بدنه در بین این دو قطب حرارت بالایی را به بدنه منتقل می کند و همین حرارت بالا بدنه را در حالتی بسیار شکل پذیر قرار می دهد و به حالت اولیه بر می گراند.

همان طور که قبلا نیز ذکر نمودیم محصولات ما در بازار های خارجی نیز حرف ها زیادی برای گفتن داشته و دارند و به راحتی با بهترین محصولاتی در هر کشوری می توانند رقابت کنند. ما بهترین صادر کننده دستگاه جوشکاری می باشیم و این حرف خودمان نیست. بلکه خریدار ها و تاجرانی که محصولات ما را خریداری می کنند این حرف را تکرار می کنند. به منظور خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.