دستگاه جوش صافکاری ارزان

دستگاه جوش صافکاری ارزان قیمت و نقطه ای که عملیات صافکاری اتومبیل را به دقت و کیفیت قابل قبول انجام دهد،این محصول کاربردی در این سایت به فروش می رسد. در عین حال صافکاری به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته می شود که به منظور پاک کردن خط و خش ، ترمیم و تعمیر فرورفتگی ها انجام می شود. دستگاه جوش صافکاری از برنامه های متفاوتی جوش مخصوص صافکاری برخوردار می باشد.

کار دستگاه نقطه جوش صافکاری

دستگاه جوش نقطه ای صافکاری دستگاهی می باشد که بمنظور برطرف کردن قری ها و فرو رفتگی های بدنه خودرو استفاده می گردد. زمان صافکاری ممکن است جا هایی از بدنه دچار آسیب شده باشند که دسترسی به زیر کار وجود نداشته باشد. در شیوه های سنتی بدنه شکافته می شود اما با وجود این، دستگاه نیازی به شکافتن بدنه نمی باشد و به راحتی می توان از روی کار فرآیند صافکاری را ادامه داد. این محصول با دستگاه های جوش فلزات فرق دارد. طراحی این کالا به طرزی است که برای کار صافکاری مناسب است و به بدنه خودرو آسیب نمی رساند. دستگاه نقطه ای صافکاری به علت دقت عالی و سرعت انجام کار بسیار پر طرفدار می باشد.
این محصول در کشور هایی چون ایران،ترکیه،ایتالیا،چین و سوسیس طراحی و تولید می شوند.

ویژگی های خاص دستگاه نقطه جوش

  • نمایش ولتاژ اصلی به طور اتوماتیک
  • برخورداری از صفحه نمایش دیجیتالی و تنظیم جریان نقطه جوش
  • دارای تمام مبدل ها برای جوش خطی و نقطه ای
  • دارای ست کامل واشرهای گرد و مثلثی
  • بهره مندی از مکنده با ابزار ویژه
  • بهره مندی از دو دستگیره جداگانه منظور کشیدن
  • قابلیت کار با برق تک فاز

نحوه کار دستگاه جوش صافکاری

دستگاه جوشکاری صافکاری مدرن از مدار محافظتی برای دمای بالاتر برخوردار می باشد. خریداران عزیز می توانند به جهت صافکاری انواع بدنه خودرو مثل آلیاژهای معمولی و ضد زنگ از دستگاه جوشکاری صافکاری در سایت پاور جوش استفاده کنند. این محصول از توانایی حرکت ۳۶۰ درجه ، برق سه فاز و مدار کنترلی میکروپروسسینگ برخوردار می باشد . شیوه ی کار دستگاه جوشکاری صافکاری به این شکل است که به واسطه جریان الکتریسیته از فلز مورد اتصال و جریان الکتریکی ، حرارت تولید شده و دو فلز را به یکدیگر متصل می کند .

فروشگاه بزرگ دستگاه جوش صافکاری در ایران

فروشگاه اینترنتی پاورجوش دستگاه جوشکاری صافکاری را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.این محصول در بازار داخلی ایران به قدری زیاد شده است که خریدارها به راحتی می توانند هر یک از این محصولات را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند و با نرخی عالی تهیه کنند.کارشناسان مجموعه ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به مشتریان گرامی می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.