دستگاه جوش طلا ارزان

دستگاه جوش طلا ارزان قیمت امروزه دغدغه بسیاری از فعالان این صنعت می باشد.جوشکاری بر روی طلا و نقره به دلیل ظرافت و حساسیت بالایی که دارد،نیازمند دستگاهی پیشرفته و دقیق می باشد.در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی مفید درباره این محصول خدمتتان ارائه کنیم.

ویژگی دستگاه جوش طلا

جوش نقطه ای یک وجه مهم و کاربردی از تکنولوژی جوشکاری لیزر می باشد. زمانی که تابش لیزر بر سطح کار، قطعه را گرم می کند، گرمای سطح از طریق هدایت حرارتی به داخل نفوذ می کند. و از طریق کنترل پهنای باند، انرژی، پیک قدرت و فرکانس تکرار پالس لیزر برای تشکیل یک استخر خاص ریخته می شود. به خاطر این پارامتر منحصر به فرد، آن را به طور گسترده ای در پردازش جواهرات گران بها و یا جوشکاری قطعات خاص استفاده می گردد.

کاربرد ماشین دستگاه

دستگاه جوشکاری لیزر YAG به طور خاص برای جوشکاری نقطه ای، سوراخ کردن، تعمیر، بارگذاری مجدد و اندازه گیری مجدد جواهرات طلا ، نقره ، تیتانیوم ، پلاتین، انهدام سنگ و برداشتن لوازم جانبی کوچک استفاده می گردد.

علاوه بر اینها،به طور گسترده ای در هواپیما، هوا فضا، محصولات ورزشی، فریم های چرم چشم، وسایل پزشکی، دندان مصنوعی تیتانیوم، ابزار، الکترونیک، ماشین آلات، خودرو نیز استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه جوش طلا

۱٫ انرژی، پالس عرض، فرکانس و اندازه نقطه نور را می توان در محدوده وسیعی برای تحقق بخشیدن به خواص مختلف جوشکاری تنظیم شده است. پارامترها توسط اهرم در حفره مهر و موم گردیده است، که ساده و کارآمد می باشد.

۲٫ حفره همگرا سرامیک از انگلستان وارد می شود. دستگاه جوشکاری YAG دستگاهی مقاوم در برابر خوردگی و مقاوم در برابر حرارت با عمر ۸-۱۰ سال است. زندگی لامپ زنون بیش از ۸ میلیون بار می باشد.

۳٫سرعت بسیار بالا، کارایی بالا، عمق کافی، تغییر شکل کمی، منطقه اثر حرارت کم، کیفیت جوشکاری بالا، بدون آلودگی، محیط زیست.

۴٫ بروز ترین سیستم محافظ نور، در طول کار باعث سوزش چشم توسط لیزر می شود.

۵٫ توانایی کار کردن ۲۴ ساعته به طور مداوم عملکرد پایدار؛ رایگان از نگهداری در ۱۰،۰۰۰ ساعت.

۶٫ طراحی مبتنی بر انسجام با ارگونومی، اجتناب از خستگی پس از مدت زمان طولانی کار کردن.

خرید دستگاه جوش طلا ارزان قیمت

دستگاه جوش طلا جهت تعمیرات طلا و نقره و در مواردی برای عینک نیز کاربرد دارد.در این مجموعه کادر کارآزموده پاورجوش،تمامی اطلاعات فنی و تخصصی راجب این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.جهت ثبت سفارش و تکمیل خرید،شما سروران گرامی می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و محصول خود را سفارش دهید.
قیمت روز این محصول را از طریق این سایت مطلع گردید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.